Welcome
user_choices_background_image
Welcome
login container bottom
Search Library Catalog
Duplicate Items
Add to My List

Print
Request
Sorts and Limits

Results 1 - 3 of 3
1. Title: Factors influencing consumers attitudes toward electronic-marketing the case of the mobile telecommunication sector in Jordan by Suha Adel M. Subhi al-Qawasmi ; supervised by Faisal Nayef al-Madi, co-supervisor Abd elGhafour Abd elKareem al-Zawahreh.
العوامل المؤثرة على اتجاهات الزبائن نحو التسويق الإلكتروني في قطاع الاتصالات الخلوية في الأردن
Author: al-Qawasimi, Suha Adil Muhammad Subhi.
Publication: 2009.
2. Title: The impact of social media marketing on building brand loyalty through customer engagement in Jordan / by Khaled Jamal Al-Fassed ; Supervised by Prof. Sulieman I Al-Hawary.
أثر تسويق وسائل التواصل الاجتماعية على خلق الولاء للعلامة التجارية في الاردن من خلال انغماس العميل
Author: Al-Fassed, Khaled Jamal .
Publication: 2019.
3. Title: The impact of facebook dimensions on e-trust. The mediating role of e-satisfaction: An empirical study on casual dining restaurants in jordan / by Nabeela Zafer Siam ; Supervised by Dr. Rami Mohammad Al-Dweeri.
: تأثير أبعاد منصة الفيسبوك على الثقة الإلكترونية والدور الوسيط للرضا الإلكتروني /دراسة تجريبية على المطاعم في الأردن.
Author: Siam, Nabeela Zafer,
Publication: 2020.
 
 
Results 1 - 3 of 3
Duplicate Items
Add to My List

Print
Sorts and Limits