Welcome
Copyright © SirsiDynix. All rights reserved.
(Build horizon-8.0.1.5407)
University of Jordan
العربية (السعودية)
English (United States)
Log in
Help
Welcome
Catalogue Search
E-Journal Federated Search
Search Library Catalog
Simple
Advanced
Power
Theses
Community Resources
JOPULS
Search History
My List
My Account
Search
Options
Refine
Start Over
Show details
Hide details
Duplicate Items
Add to My List
Print
Request
Sorts and Limits
Sorts:
None
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title
Select All
Results 1 - 3 of 3
1
.
Title:
Factors influencing consumers attitudes toward electronic-marketing the case of the mobile telecommunication sector in Jordan by Suha Adel M. Subhi al-Qawasmi ; supervised by Faisal Nayef al-Madi, co-supervisor Abd elGhafour Abd elKareem al-Zawahreh.
العوامل المؤثرة على اتجاهات الزبائن نحو التسويق الإلكتروني في قطاع الاتصالات الخلوية في الأردن
Author:
al-Qawasimi, Suha Adil Muhammad Subhi.
Publication:
2009.
2
.
Title:
The impact of social media marketing on building brand loyalty through customer engagement in Jordan / by Khaled Jamal Al-Fassed ; Supervised by Prof. Sulieman I Al-Hawary.
أثر تسويق وسائل التواصل الاجتماعية على خلق الولاء للعلامة التجارية في الاردن من خلال انغماس العميل
Author:
Al-Fassed, Khaled Jamal .
Publication:
2019.
3
.
Title:
The impact of facebook dimensions on e-trust. The mediating role of e-satisfaction: An empirical study on casual dining restaurants in jordan / by Nabeela Zafer Siam ; Supervised by Dr. Rami Mohammad Al-Dweeri.
: تأثير أبعاد منصة الفيسبوك على الثقة الإلكترونية والدور الوسيط للرضا الإلكتروني /دراسة تجريبية على المطاعم في الأردن.
Author:
Siam, Nabeela Zafer,
Publication:
2020.
Results 1 - 3 of 3
Duplicate Items
Add to My List
Print
Sorts and Limits
Sorts:
None
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title