Welcome
user_choices_background_image
Welcome
login container bottom
Search Library Catalog
Duplicate Items
Add to My List

Print
Request
Sorts and Limits


Title: The impact of facebook dimensions on e-trust. The mediating role of e-satisfaction: An empirical study on casual dining restaurants in jordan / by Nabeela Zafer Siam ; Supervised by Dr. Rami Mohammad Al-Dweeri. : تأثير أبعاد منصة الفيسبوك على الثقة الإلكترونية والدور الوسيط للرضا الإلكتروني /دراسة تجريبية على المطاعم في الأردن.
: تأثير أبعاد منصة الفيسبوك على الثقة الإلكترونية والدور الوسيط للرضا الإلكتروني /دراسة تجريبية على المطاعم في الأردن. : تأثير أبعاد منصة الفيسبوك على الثقة الإلكترونية والدور الوسيط للرضا الإلكتروني /دراسة تجريبية على المطاعم في الأردن.

Author: Siam, Nabeela Zafer, author.
al-Dweeri, Rami Mohammad, supervisor.
The University of Jordan. School of Business. Department of Marketing.

General Notes: Keywords: social media marketing, facebook content, customer engagement, e-trust, e-satisfaction, Jordan, restaurants, Keywords: social media marketing, facebook content, customer engagement, e-trust, e-satisfaction, Jordan, restaurants
Subject: Marketing.
Marketing management.
Social marketing.
Social media -- Marketing.
Internet marketing.
Online social networks.
Social media.

Dissertation Note: Thesis (M.ِِِِA in Business Administration / Marketing )--The University of Jordan (Amman, Jordan), School of Business, Department of Marketing , 2020.
Physical Description: 1 electronic resource ; PDF.
Publication Date: 2020.

Results 1 - 1 of 1
  Agency: Collection: Call No.: Item Type: Status: Copy: Barcode: Media Type:
Theses & Disertations Thesis 658.8 S562 No Circulation Available 1 JUF0831511 Compact Disc Read-only Memory