Welcome
user_choices_background_image
Welcome
login container bottom
Search Library Catalog
Duplicate Items
Add to My List

Print
Request
Sorts and Limits

Results 1 - 6 of 6
1. Title: Examining effects of switching cost, customer satisfaction, trust, communication and value added services on customer churn in telecom industry / by Murad Ahmad al-Tarawneh ; supervised by Abbas al-Refaie.
دراسة آثار تكاليف التحول، رضى العميل، الثقة، الاتصالات والخدمات ذات القيمه المضافه على انقطاع العميل في قطاع الاتصالات
Author: al-Tarawinah, Murad Ahmad Barakat.
Publication: 2015.
2. Title: The impact of service employee emotional competence on customer satisfaction and customer loyalty, the mediating role of customer trust / by Mohammed Saqer Khawaldeh ; Supervised by Prof .Dr. Mohammed Ibrahim Obeidat .
دراسة أثر الذكاء العاطفي لدى موظفي الخدمات على مستوى رضى العملاء وولائهم للشركات المزودة للخدمة، مع دراسة الثقة بالشركات المزودة كمتغير وسيط خلال عملية تقديم الخدمة
Author: Khawaldeh, Mohammed Saqer,
Publication: 2019.
3. Title: The impact of implementing total quality management on employee performance while working from home in Jordan banking sector: case study in Jordan commercial bank branches / by Shereen Marwan Janjata ; supervised by Dr. Ruba el-Hawi.
: أثر تطبيق إدارة الجودة الشاملة على أداء الموظفين أثناء العمل من المنزل في القطاع المصرفي الأردني دراسة حالة على فروع البنك التجاري الأردني
Author: Janjata, Shereen Marwan ,
Publication: 2021.
4. Title: Corona pandemic and its impact on improving customer service procedures in private sector hospitals in Jordan / by Raed Amin Sari al-Omari; supervised by Dr. Ruba Osama al-Hawi.
جائحة كورونا و اثرها على اتخاذ اجراءات لتحسين خدمة العملاء و ارضائهم في مستشفيات القطاع الخاص في الاردن
Author: al-Omari, Raed Amin Sari ,
Publication: 2022.
5. Title: The effect of service quality on customer relationship management : a field study of fast – food restaurants in Jordan / by Hadeel Ahmad al- khawaldeh ; supervised by Prof. Dr. Jamal Joudeh, Dr. Ala’a Dandis.
تأثير جودة الخدمة على إدارة علاقة العملاء : دراسة ميدانية لمطاعم الوجبات السريعة في الأردن
Author: Al- khawaldeh, Hadeel Ahmad,
Publication: 2022.
6. Title: The relationship between quality of cummnication with family members and their satsifaction in intensive care units / by Wefaq Nayel al-Amro ; supervised by Prof. Dr. Mohammad Waleed Darawad.
العلاقة بين جودة التواصل مع أفراد العائلة ورضاهم في وحدات العناية الحثيثة
Author: al-Amro, Wefaq Nayel,
Publication: 2023.
 
 
Results 1 - 6 of 6
Duplicate Items
Add to My List

Print
Sorts and Limits