Welcome
Copyright © SirsiDynix. All rights reserved.
(Build horizon-8.0.1.5407)
University of Jordan
العربية (السعودية)
English (United States)
Log in
Help
Welcome
Catalogue Search
E-Journal Federated Search
Search Library Catalog
Simple
Advanced
Power
Theses
Community Resources
JOPULS
Search History
My List
My Account
Search
Options
Refine
Start Over
Show details
Hide details
Duplicate Items
Add to My List
Print
Request
Sorts and Limits
Sorts:
None
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title
Select All
Results 1 - 6 of 6
1
.
Title:
Examining effects of switching cost, customer satisfaction, trust, communication and value added services on customer churn in telecom industry / by Murad Ahmad al-Tarawneh ; supervised by Abbas al-Refaie.
دراسة آثار تكاليف التحول، رضى العميل، الثقة، الاتصالات والخدمات ذات القيمه المضافه على انقطاع العميل في قطاع الاتصالات
Author:
al-Tarawinah, Murad Ahmad Barakat.
Publication:
2015.
2
.
Title:
The impact of service employee emotional competence on customer satisfaction and customer loyalty, the mediating role of customer trust / by Mohammed Saqer Khawaldeh ; Supervised by Prof .Dr. Mohammed Ibrahim Obeidat .
دراسة أثر الذكاء العاطفي لدى موظفي الخدمات على مستوى رضى العملاء وولائهم للشركات المزودة للخدمة، مع دراسة الثقة بالشركات المزودة كمتغير وسيط خلال عملية تقديم الخدمة
Author:
Khawaldeh, Mohammed Saqer,
Publication:
2019.
3
.
Title:
The impact of implementing total quality management on employee performance while working from home in Jordan banking sector: case study in Jordan commercial bank branches / by Shereen Marwan Janjata ; supervised by Dr. Ruba el-Hawi.
: أثر تطبيق إدارة الجودة الشاملة على أداء الموظفين أثناء العمل من المنزل في القطاع المصرفي الأردني دراسة حالة على فروع البنك التجاري الأردني
Author:
Janjata, Shereen Marwan ,
Publication:
2021.
4
.
Title:
Corona pandemic and its impact on improving customer service procedures in private sector hospitals in Jordan / by Raed Amin Sari al-Omari; supervised by Dr. Ruba Osama al-Hawi.
جائحة كورونا و اثرها على اتخاذ اجراءات لتحسين خدمة العملاء و ارضائهم في مستشفيات القطاع الخاص في الاردن
Author:
al-Omari, Raed Amin Sari ,
Publication:
2022.
5
.
Title:
The effect of service quality on customer relationship management : a field study of fast – food restaurants in Jordan / by Hadeel Ahmad al- khawaldeh ; supervised by Prof. Dr. Jamal Joudeh, Dr. Ala’a Dandis.
تأثير جودة الخدمة على إدارة علاقة العملاء : دراسة ميدانية لمطاعم الوجبات السريعة في الأردن
Author:
Al- khawaldeh, Hadeel Ahmad,
Publication:
2022.
6
.
Title:
The relationship between quality of cummnication with family members and their satsifaction in intensive care units / by Wefaq Nayel al-Amro ; supervised by Prof. Dr. Mohammad Waleed Darawad.
العلاقة بين جودة التواصل مع أفراد العائلة ورضاهم في وحدات العناية الحثيثة
Author:
al-Amro, Wefaq Nayel,
Publication:
2023.
Results 1 - 6 of 6
Duplicate Items
Add to My List
Print
Sorts and Limits
Sorts:
None
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title