Welcome
Copyright © SirsiDynix. All rights reserved.
(Build horizon-8.0.1.5407)
University of Jordan
العربية (السعودية)
English (United States)
Log in
Help
Welcome
Catalogue Search
E-Journal Federated Search
Search Library Catalog
Simple
Advanced
Power
Theses
Community Resources
JOPULS
Search History
My List
My Account
Search
Options
Refine
Start Over
Show details
Hide details
Duplicate Items
Add to My List
Print
Request
Sorts and Limits
Sorts:
None
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title
Title:
The impact of service employee emotional competence on customer satisfaction and customer loyalty, the mediating role of customer trust / by Mohammed Saqer Khawaldeh ; Supervised by Prof .Dr. Mohammed Ibrahim Obeidat . دراسة أثر الذكاء العاطفي لدى موظفي الخدمات على مستوى رضى العملاء وولائهم للشركات المزودة للخدمة، مع دراسة الثقة بالشركات المزودة كمتغير وسيط خلال عملية تقديم الخدمة
دراسة أثر الذكاء العاطفي لدى موظفي الخدمات على مستوى رضى العملاء وولائهم للشركات المزودة للخدمة، مع دراسة الثقة بالشركات المزودة كمتغير وسيط خلال عملية تقديم الخدمة دراسة أثر الذكاء العاطفي لدى موظفي الخدمات على مستوى رضى العملاء وولائهم للشركات المزودة للخدمة، مع دراسة الثقة بالشركات المزودة كمتغير وسيط خلال عملية تقديم الخدمة
Main Entry:
Khawaldeh, Mohammed Saqer, author.
Obeidat, Mohammed Ibrahim , supervisor.
The University of Jordan (Amman, Jordan). School of Business. Department of Business Management.
Publication Date:
2019.
Subject:
Management
Emotional intelligence
Customer satisfaction
Customer loyalty
Results 1 - 1 of 1
Agency:
Collection:
Call No.:
Item Type:
Status:
Copy:
Barcode:
Media Type:
Theses & Disertations
Thesis
658 K45
No Circulation
Available
1
JUF0831015
Compact Disc Read-only Memory