Welcome
Copyright © SirsiDynix. All rights reserved.
(Build horizon-8.0.1.5407)
University of Jordan
العربية (السعودية)
English (United States)
Log in
Help
Welcome
Catalogue Search
E-Journal Federated Search
Search Library Catalog
Simple
Advanced
Power
Theses
Community Resources
JOPULS
Search History
My List
My Account
Search
Options
Refine
Start Over
Show details
Hide details
Duplicate Items
Add to My List
Print
Request
Sorts and Limits
Sorts:
None
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title
Title:
Corona pandemic and its impact on improving customer service procedures in private sector hospitals in Jordan / by Raed Amin Sari al-Omari; supervised by Dr. Ruba Osama al-Hawi. جائحة كورونا و اثرها على اتخاذ اجراءات لتحسين خدمة العملاء و ارضائهم في مستشفيات القطاع الخاص في الاردن
جائحة كورونا و اثرها على اتخاذ اجراءات لتحسين خدمة العملاء و ارضائهم في مستشفيات القطاع الخاص في الاردن جائحة كورونا و اثرها على اتخاذ اجراءات لتحسين خدمة العملاء و ارضائهم في مستشفيات القطاع الخاص في الاردن
Main Entry:
al-Omari, Raed Amin Sari , author.
al-Hawi, Ruba Osama, supervisor.
Isra University (Amman, Jordan). Faculty of Business. Department of Business Administration.
Publication Date:
2022.
Subject:
Management
COVID-19 (Disease)
COVID-19 (Disease) -- Prevention
Customer services -- Jordan -- Management
Customer satisfaction
Results 0