Welcome
user_choices_background_image
Welcome
login container bottom
Search Library Catalog
Duplicate Items
Add to My List

Print
Request
Sorts and Limits

Results 1 - 4 of 4
1. Title: Measuring and manging customer satisfaction : going for the gold/ Sheila Kessler.
Author: Kessler, Sheila.
Publication: Wheeler, New delhi : 1998.
Edition: 1st ed.
2. Title: Total quality management in selected government construction projects in Jordan / by Osama Mohammad Hussain al-Mherat ; supervised by Prof. Dr. Saad Farhan al-Abdullah.
ادارة الجودة الشاملة في مشاريع البناء الحكومية المختارة في الأردن
Author: al-Mherat, Osama Mohammad Hussain ,
Publication: 2023.
3. Title: The effect of dynamic packaging system quality on Jordanian tourist satisfaction / by Waed Radwan al-Sarayreh ; supervised by Dr. Fairouz al-Dmour.
أثر جودة نظام الحجوزات المرن على رضا العملاء من وجهة نظر مستخدمي نظام الحجوزات المرن في الأردن
Author: al-Sarayreh, Waed Radwan,
Publication: 2015.
4. Title: Impact of CRS on loyalty by the mediating rule of corporate reputation and customer satisfaction in Jordan \ by Rama Khalil Kharraz ; Supervised by Zaid Mohammad Obeidat.
تأثير سمعة الشركة ورضى العملاء على العلاقة ما بين المسؤولية الاجتماعية للشركات وولاء العملاء للعلامة التجارية : دراسة حالة على فنادق الخمسة نجوم في عمان، الأردن
Author: Kharraz, Rama Khalil.
Publication: 2018.
 
 
Results 1 - 4 of 4
Duplicate Items
Add to My List

Print
Sorts and Limits