Welcome
Copyright © SirsiDynix. All rights reserved.
(Build horizon-8.0.1.5407)
University of Jordan
العربية (السعودية)
English (United States)
Log in
Help
Welcome
Catalogue Search
E-Journal Federated Search
Search Library Catalog
Simple
Advanced
Power
Theses
Community Resources
JOPULS
Search History
My List
My Account
Search
Options
Refine
Start Over
Show details
Hide details
Duplicate Items
Add to My List
Print
Request
Sorts and Limits
Sorts:
None
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title
Title:
Impact of CRS on loyalty by the mediating rule of corporate reputation and customer satisfaction in Jordan \ by Rama Khalil Kharraz ; Supervised by Zaid Mohammad Obeidat. تأثير سمعة الشركة ورضى العملاء على العلاقة ما بين المسؤولية الاجتماعية للشركات وولاء العملاء للعلامة التجارية : دراسة حالة على فنادق الخمسة نجوم في عمان، الأردن
تأثير سمعة الشركة ورضى العملاء على العلاقة ما بين المسؤولية الاجتماعية للشركات وولاء العملاء للعلامة التجارية : دراسة حالة على فنادق الخمسة نجوم في عمان، الأردن تأثير سمعة الشركة ورضى العملاء على العلاقة ما بين المسؤولية الاجتماعية للشركات وولاء العملاء للعلامة التجارية : دراسة حالة على فنادق الخمسة نجوم في عمان، الأردن
Main Entry:
Kharraz, Rama Khalil.
Obeidat, Zaid Mohammad, supervisor.
The University of Jordan (Amman, Jordan). School of Business. Department of Marketing.
Publication Date:
2018.
Subject:
Customer satisfaction. -- Jordan.
Marketing -- Jordan.
Business Administration -- Jordan.
Customer loyalty -- Jordan.
Customer relations.
Results 1 - 2 of 2
Agency:
Collection:
Call No.:
Item Type:
Status:
Copy:
Barcode:
Media Type:
Theses & Disertations
Thesis
658.81209565 K45
No Circulation
Available
1
JUF0811046
Thesis
Theses & Disertations
Thesis
658.81209565 K45
No Circulation
Available
1
JUF0811047
Compact Disc Read-only Memory