Welcome
user_choices_background_image
Welcome
login container bottom
Search Library Catalog
Duplicate Items
Add to My List

Print
Request
Sorts and Limits

Results 1 - 7 of 7
1. Title: B2B integration : concepts and architecture / Christoph Bussler.
Author: Bussler, Christoph.
Publication: Springer, Berlin ; New York : 2003.
2. Title: Customer relationship management : integrating marketing strategy and information technology / William G. Zikmund, Raymond McLeod, Jr., Faye W. Gilbert.
Author: Zikmund, William G.
Publication: Wiley, Hoboken, N.J. : [2003]
3. Title: The impact of supply chain integration on export performance in manufacturing companies in jordan: the mediating role of supply chain performance / by Omar Mohammad Rawadiah; Supervised by Prof .Dr. Ayman Bahjat Abdallah.
أثر تكامل سلسلة التزويد على الأداء التصديري للشركات الصناعية في الأردن: الدور الوسيط لأداء سلسلة التزويد
Author: Rawadiah, Omar Mohammad,
Publication: 2020.
4. Title: E- Service Adoption in the Jordanian Social Security Corporation : by Mervat Mohammed Khair Saleh Al.Rjoub ; Advisor Ammar F. Al-Alawneh .
تبني الخدمات الالكترونية في المؤسسة العامة للضمان الاجتماعي الاردنية
Author: Al.Rjoub, Mervat Mohammed Khair Saleh,
Publication: Yarmouk University, Irbid : 2022.
5. Title: The impact of cloud computing technology on customer relationship management (CRM) to improve the organization performance / by Sana'a Nawaf Abed al-Nsour ; supervised by Dr. Haroun alRyalat.
أثر تكنولوجيا الحوسبة السحابية على إدارة علاقات الزبائن لتحسين أداء المنظمة
Author: al-Nsour, Sana'a Nawaf Abed,
Publication: 2014.
6. Title: Accessibility Evaluation of M-Government Applications to Support Blind and Visually Impaired users : Case of Social Security Corporation in Jordan by Heba Al-Khataybeh ; Advisor Adnan Rawashdeh .
تقييم إمكانية الوصول إلى التطبيقات الحكومية الإلكترونية لدعم المستخدمين المكفوفين وضعاف البصر : حالة مؤسسة الضمان الاجتماعي في الأردن
Author: Al-Khataybeh, Heba,
Publication: Yarmouk University, Irbid : 2022.
7. Title: Cloud customer relationship management (CRM) ontology / by Samar Khalid al Kubaisy ; supervised by Dr. Ahmad K. A. Kayed.
مجموعة المفاهيم (انتولجي) في سحابة أدارة علاقة الزبائن
Author: al Kubaisy, Samar Khalid,
Publication: 2014.
 
 
Results 1 - 7 of 7
Duplicate Items
Add to My List

Print
Sorts and Limits