Welcome
Copyright © SirsiDynix. All rights reserved.
(Build horizon-8.0.1.5407)
German Jordanian University
العربية (السعودية)
English (United States)
Log in
Help
Welcome
Catalogue Search
E-Journal Federated Search
Search Library Catalog
Simple
Advanced
Power
Community Resources
JOPULS
Search History
My List
My Account
Search
Options
Refine
Start Over
Show details
Hide details
Duplicate Items
Add to My List
Print
Sorts and Limits
Sorts:
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title
Title:
A Content Analysis of Action Pack Series in Light of the Multiple Intelligences Theory and Teacher's Existing Knowledge and Perceptions About It : Guidelines For English Language Teaching in Jordan = تحليل محتوى سلسلة Action Pack في ضوء نظرية الذكاءات المتعددة ودراسة ومدى معرفة المعلمين وتصوراتهم لهذه النظرية : إرشادات لتدريس اللغة الإنجليزية في الأردن / by Taghrid Ahmad Al-Omari ; Oqlah Smadi, supervisor, Khalaf Al-Makhzoumi, co-advisor. تحليل محتوى سلسلة Action Pack في ضوء نظرية الذكاءات المتعددة ودراسة ومدى معرفة المعلمين وتصوراتهم لهذه النظرية : إرشادات لتدريس اللغة الإنجليزية في الأردن.
تحليل محتوى سلسلة Action Pack في ضوء نظرية الذكاءات المتعددة ودراسة ومدى معرفة المعلمين وتصوراتهم لهذه النظرية : إرشادات لتدريس اللغة الإنجليزية في الأردن. تحليل محتوى سلسلة Action Pack في ضوء نظرية الذكاءات المتعددة ودراسة ومدى معرفة المعلمين وتصوراتهم لهذه النظرية : إرشادات لتدريس اللغة الإنجليزية في الأردن.
Author:
Al-Omari, Taghrid Ahmad.
Smadi, Oqlah. supervisor.
al-Makhzoumi, Khalaf. co-supervisor.
General Notes:
Program : Curricula and Methods of Teaching English as a Foreign Language., Program : Curricula and Methods of Teaching English as a Foreign Language.
This thesis is available at Special Collections' division., Program : Curricula and Methods of Teaching English as a Foreign Language.
Subject:
Multiple intelligences.
Curriculum planning -- Case studies.
Education -- Curricula.
Cognitive styles.
English language -- Study and teaching.
English teachers -- Training of.
Language arts.
Learning strategies.
Teaching -- Jordan.
Education -- Jordan.
Learning.
Dissertation Note:
Thesis(Ph.D. in Curricula and Methods of Teaching English as a Foreign Language)-Y.U.(Irbid, Jordan), Faculty of Education, Department of Curriculum and Instruction, 2010.
Physical Description:
222 leaves. ;
Location/SubLocation:
YU/YU_EDU YU_CURR ENG
Publication Date:
2010.
Results 1 - 3 of 3
Agency:
Collection:
Call No.:
Item Type:
Status:
Copy:
Item Notes:
Barcode:
Media Type:
Muta Main Library
Special
370.15 OMA
No Circulation
Available
1
MU20101747
Thesis
Yarmouk
Thesis
LB1060 .O437 2010
Thesis
Available
1
رسالة جامعية متوفرة في قسم المراجع
YU516011
Thesis
Yarmouk
Arabic Digital Library
No Circulation
Available Online
YU583973
Electronic resource