Welcome
user_choices_background_image
Welcome
login container bottom
Search Libraries Catalogue
Duplicate Items
Add to My List

Print
Sorts and Limits


Title: دور مديري المدارس الحكومية في مواجهة صعوبات دمج طلبة الاحتياجات الخاصة وفق قانون التعليم الخاص 2018 داخل الخط الأخضر من وجهة نظر المديرين والمعلمين : "مشكلات وحلول مقترحة" إعداد ميسون قاسم ملحم ؛ إشراف الأستاذ الدكتور صالح عليمات، الدكتورة ماجدة فوزي أبو الرب. The Role of Public school principals in facing the difficulties of integrating students with special needs according to the Special Education Law 2018 within the Green Line from the point of view of principals and teachers: "problems and proposed solutions"
The Role of Public school principals in facing the difficulties of integrating students with special needs according to the Special Education Law 2018 within the Green Line from the point of view of principals and teachers: "problems and proposed solutions" The Role of Public school principals in facing the difficulties of integrating students with special needs according to the Special Education Law 2018 within the Green Line from the point of view of principals and teachers: "problems and proposed solutions"

Author: ملحم، ميسون قاسم، مؤلف.
عليمات، صالح، مشرف.
أبو الرب، ماجدة فوزي، مشرف مشارك.
جامعة اليرموك. كلية التربية. قسم الإدارة التربوية، جهة منح.

General Notes: تاريخ المناقشة : 2020., تاريخ المناقشة : 2020.
Publisher: جامعة اليرموك،
Publication Place: إربد :
2020.

Subject: الإدارة المدرسية -- الخط الأخضر.
المدارس -- تنظيم وادارة -- الخط الأخضر.
الإدارة التعليمية
مديرو المدارس -- المسئولية الإدارية -- الخط الأخضر.
الطلبة المعوقون -- تعليم
الفئات الخاصة
رسالة جامعية، اكاديمية.

Dissertation Note: رسالة جامعية دكتوراة جامعة اليرموك (إربد، الأردن)، كلية التربية، قسم الإدارة التربوية، 2020.
Physical Description: 1 مصدر إلكتروني (أ-ك، 126 صفحة) ؛ PDF.
Electronic Location: ملخص الرسالة‏
Publication Date: 2020.

Results 1 - 1 of 1
  Agency: Collection: Item Type: Status: Barcode: Media Type:
Yarmouk Arabic Digital Library No Circulation Available Online YU579429 Electronic resource