Welcome
user_choices_background_image
Welcome
login container bottom
Search Library Catalog
Duplicate Items
Add to My List

Print
Request
Sorts and Limits


Title: A comparative study of the effect of an online and a printed extensive reading instructional programs on Jordanian secondary stage student's proficiency in English / by Ahmad Muhammed al-Zawahreh ; supervised by Prof. Dr. Oqlah Smadi. دراسة مقارنة لأثر برنامجين تعليميين في القراءة الموسعة أحدهما ورقي والآخر شبكي في كفاءة اللغة الإنجليزية لطلبة المرحلة الثانوية الأردنيين
دراسة مقارنة لأثر برنامجين تعليميين في القراءة الموسعة أحدهما ورقي والآخر شبكي في كفاءة اللغة الإنجليزية لطلبة المرحلة الثانوية الأردنيين دراسة مقارنة لأثر برنامجين تعليميين في القراءة الموسعة أحدهما ورقي والآخر شبكي في كفاءة اللغة الإنجليزية لطلبة المرحلة الثانوية الأردنيين

Author: al-Zawahreh, Ahmad Muhammed, author.
Smadi, Oqlah, supervisor.
Yarmouk University (Irbid, Jordan). Faculty of Education. Department of Curriculum and Instruction.

General Notes: Includes appendices., Includes appendices.
Includes a list of abbreviations., Includes appendices.

Subject: English language -- Study and teaching (Secondary) -- Foreign speakers.
English language -- Study and teaching (Secondary)
English language -- Study and teaching (Secondary) -- Jordan.
English language -- Study and teaching (Secondary) -- Activity programs.
Reading (Secondary)
Teaching -- methods.

Dissertation Note: Thesis (Ph. D. in Education / Curricula and Methods of Teaching English as a Foreign Language)--Yarmouk University (Irbid, Jordan), Faculty of Education, Department of Curriculum and Instruction, 2013.
Physical Description: 1 CD-ROM : PDF.
Publication Date: 2013.

Results 1 - 1 of 1
  Agency: Collection: Call No.: Item Type: Status: Copy: Barcode: Media Type:
Theses & Disertations Thesis 428.40712 Z39 No Circulation Available 1 JUF0764764 Compact Disc Read-only Memory