Welcome
user_choices_background_image
Welcome
login container bottom
Search Library Catalog
Duplicate Items
Add to My List

Print
Request
Sorts and Limits

Results 1 - 5 of 5
1. Title: أثر التسمية التشخيصية لدى معلمي الطلبة ذوي الإعاقة (صعوبات التعلم، التوحد، فرط النشاط وعجز الانتباه) على تصوراتهم لأسباب الإعاقة وإمكانية إدراج هؤلاء الطلبة في التعليم العام في الأردن / إعداد غانم عبد السلام العساسفه ؛ إشراف الأستاذة الدكتورة منى الحديدي .
Impact of the diagnostic label on tachers of students with disabilities (learning difficulties, autism, hyperactivity and attention deficit) on their perceptions of the causes of disability and the possibility of including these studants in public education in Jordan
Author: العساسفه، غانم عبد السلام،
Publication: 2021.
2. Title: فاعلية البرامج التدريبية التي يتلقاها معلمو صعوبات التعلم وعلاقتها بالكفاءة الذاتية لديهم في الأردن / إعداد إسراء علي الذيابات ؛ اشراف الدكتور فؤاد عيد الجوالده.
Effectiveness of training programs received by teachers of learning disabilities and its relationship to their self-efficacy in Jordan.
Author: الذيابات، إسراء علي،
Publication: 2019.
3. Title: التنظيم الذاتي لدى معلمي الطلبة ذوي صعوبات التعلم وعلاقته بدرجة تطبيقهم للممارسات المبنية على الأدلة في تدريس هؤلاء الطلبة / إعداد ورود عبد المطلب المبارك ؛ اشراف الدكتور نبيل صلاح حميدان.
Self-regulation among learning disabilities teachers and its relation to the degree of using evidence-based practices in teaching those students
Author: المبارك، ورود عبد المطلب،
Publication: 2021.
4. Title: الصعوبات التي تواجه معلمي غرف المصادر في تعليم المهارات الكتابية للأطفال ذوي صعوبات التعلم في ضوء بعض المتغيرات في الأردن / إعداد فاتن مشرف عامر ؛ إشراف الأستاذ الدكتور جمال الخطيب.
Difficulties facing jordanian resource room teachers in teaching writing skills to children with learning disabilities in light of some variables in Jordan
Author: عامر، فاتن مشرف،
Publication: 2023.
5. Title: واقع تطبيق التعلم عن بعد من وجهة نظر معلمي غرف المصادر و المعيقات ذَات العلاقة في مدارس عمان أثناء جائحة فيروس كورونا المستجد ( كوفيد – 19 ) / إعداد إيمان خالد توفيق العتوم ؛ إشراف الدكتورة غيد السالم.
The actual applying of distance learning from teachers of resourcerooms' point of view and related obstaches in Ammanschools during the emerging corona virus (covid-19) pandemic
Author: العتوم، إيمان خالد توفيق،
Publication: 2021.
 
 
Results 1 - 5 of 5
Duplicate Items
Add to My List

Print
Sorts and Limits