Welcome
user_choices_background_image
Welcome
login container bottom
Search Library Catalog
Duplicate Items
Add to My List

Print
Request
Sorts and Limits


Title: Marketing ethics and their effect on maintaining business to customer long-term relationship : a practical study on the telecommunication sector in Jordan / by Abdallah Yousef Naser ; supervised by Muhammad al-Shurideh. أخلاقيات التسويق وأثرها على استدامة العلاقات طويلة الأمد بين الشركات والعملاء : دراسة عملية على شركات الإتصالات الخلوية في الأردن
أخلاقيات التسويق وأثرها على استدامة العلاقات طويلة الأمد بين الشركات والعملاء : دراسة عملية على شركات الإتصالات الخلوية في الأردن أخلاقيات التسويق وأثرها على استدامة العلاقات طويلة الأمد بين الشركات والعملاء : دراسة عملية على شركات الإتصالات الخلوية في الأردن

Author: Nasr, Abd Allah Yusuf Mustafa.
al-Shuraydah, Muhammad Turki, supervisor.

General Notes: Stencil., Stencil.
Includes appendices., Stencil.

Subject: Business ethics.
Marketing -- Moral and ethical aspects.
Professional ethics -- Jordan.
Public administration -- Moral and ethical aspects.
Social responsibility of business.
Customer relations.
Telecommunication -- Moral and ethical aspects.

Dissertation Note: Thesis (M. A. in Business Administration/Marketing)--The University of Jordan (Amman, Jordan), Faculty of Business, Department of Marketing, 2014.
Physical Description: ix, 115 leaves ;
Publication Date: 2014.

Results 1 - 2 of 2
  Agency: Collection: Call No.: Item Type: Status: Copy: Barcode: Media Type:
Theses & Disertations Thesis 658.872 N264 No Circulation Available 1 JUF0745891 Thesis
Theses & Disertations Thesis 658.872 N264 No Circulation Available 1 JUF0745892 Compact Disc Read-only Memory