Welcome
Copyright © SirsiDynix. All rights reserved.
(Build horizon-8.0.1.5407)
University of Jordan
العربية (السعودية)
English (United States)
Log in
Help
Welcome
Catalogue Search
E-Journal Federated Search
Search Library Catalog
Simple
Advanced
Power
Theses
Community Resources
JOPULS
Search History
My List
My Account
Search
Options
Refine
Start Over
Show details
Hide details
Duplicate Items
Add to My List
Print
Request
Sorts and Limits
Sorts:
None
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title
Select All
Results 1 - 3 of 3
1
.
Title:
The Effectiveness of Internet-Assisted English language course instruction in the achievements of students and their Attitudes towards it / by Rania Mohammad Ali al-Qayyem ; supervised by Ali Saud Hasan.
فاعلية تدريس مادة اللغة الإنجليزية بمساعدة شبكة الإنترنت في تحصيل الطلبة وإتجاهاتهم نحوها : دراسة تجريبية على طلبة الصف الأول الثانوي في مدارس مدينة دمشق الرسمية
Author:
al-Qayyim, Raniya Muhammad Ali.
Publication:
2011.
2
.
Title:
The effect of webquest as an instructional strategy on English learning achievement : a quasi-experimental study on first grade secondary school students in Damascus state schools / by Dima Hasan ; supervised by Ali Saud Hasan.
أثر استخدام الويب كويست كطريقة تدريس على التحصيل في مادة اللغة الانجليزية : دراسة شبة تجريبية لدى طلبة الصف الأول الثانوي في مدارس مدينة دمشق الرسمية
Author:
Hasan, Dima.
Publication:
2012.
3
.
Title:
The effect of using a blog-based instructional strategy on developing pedagogical content knowledge and reflective thinking of Palestinian EFL pre-service teachers and their attitudes towards the strategy / by Amal Salih Natsheh ; supervised by Nayel al-Shara'h.
أثر إستخدام استراتيجية تدريس قائمة على المدونة في تطوير معرفة المحتوى البيداغوجية والتفكير التأملي لدى معلمي اللغة الإنجليزية قبل الخدمة في فلسطين واتجاهاتهم نحوها
Author:
Natshah, Amal Salih.
Publication:
2015.
Results 1 - 3 of 3
Duplicate Items
Add to My List
Print
Sorts and Limits
Sorts:
None
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title