Welcome
user_choices_background_image
Welcome
login container bottom
Search Library Catalog
Duplicate Items
Add to My List

Print
Request
Sorts and Limits

Results 1 - 3 of 3
1. Title: The Effectiveness of Internet-Assisted English language course instruction in the achievements of students and their Attitudes towards it / by Rania Mohammad Ali al-Qayyem ; supervised by Ali Saud Hasan.
فاعلية تدريس مادة اللغة الإنجليزية بمساعدة شبكة الإنترنت في تحصيل الطلبة وإتجاهاتهم نحوها : دراسة تجريبية على طلبة الصف الأول الثانوي في مدارس مدينة دمشق الرسمية
Author: al-Qayyim, Raniya Muhammad Ali.
Publication: 2011.
2. Title: The effect of webquest as an instructional strategy on English learning achievement : a quasi-experimental study on first grade secondary school students in Damascus state schools / by Dima Hasan ; supervised by Ali Saud Hasan.
أثر استخدام الويب كويست كطريقة تدريس على التحصيل في مادة اللغة الانجليزية : دراسة شبة تجريبية لدى طلبة الصف الأول الثانوي في مدارس مدينة دمشق الرسمية
Author: Hasan, Dima.
Publication: 2012.
3. Title: The effect of using a blog-based instructional strategy on developing pedagogical content knowledge and reflective thinking of Palestinian EFL pre-service teachers and their attitudes towards the strategy / by Amal Salih Natsheh ; supervised by Nayel al-Shara'h.
أثر إستخدام استراتيجية تدريس قائمة على المدونة في تطوير معرفة المحتوى البيداغوجية والتفكير التأملي لدى معلمي اللغة الإنجليزية قبل الخدمة في فلسطين واتجاهاتهم نحوها
Author: Natshah, Amal Salih.
Publication: 2015.
 
 
Results 1 - 3 of 3
Duplicate Items
Add to My List

Print
Sorts and Limits