Welcome
user_choices_background_image
Welcome
login container bottom
Search Library Catalog
Duplicate Items
Add to My List

Print
Request
Sorts and Limits

Results 1 - 13 of 13
1. Title: The effect of using note-taking and prediction strategies on eleventh grade students' listening achievement and their attitudes towards this skill / by Sojoud Abdallah Ghanayem ; supervised by Ahmad al-Khawaldeh.
أثر استخدام استراتيجيتي كتابة الملاحظات والتنبؤ في أداء طلبة الصف الحادي عشر من مهارة الاستماع واتجاهات هؤلاء الطلاب تجاه هذه المهاره
Author: Ghanayem, Sojoud Abdallah.
Publication: 2016.
2. Title: English language and literature students attitudes towards note-taking skill at Mu'tah University / by Huda Eid al-Garalleh ; supervised by Dr. Manal al Ghazo.
موقف طلبة اللغة الإنجليزية وآدابها في جامعة مؤتة نحو مهارة تدوين الملاحظات
Author: al-Garalleh , Huda Eid,
Publication: 2012.
3. Title: The impact of self-directed learning on developing English speaking skills and motivation towards speaking of EFL University of Jordan students / by Hebah Mohammad Damra ; supervised by Prof. Dr. Nayel Darweesh Al-Shra’ha.
أثر التعلم الذاتي الموجه في تطوير مهارة التحدث لدى متعلمي اللغة الأجنبية من طلبة الجامعة الأردنية ودافعيتهم نحوه
Author: Damra, Hebah Mohammad,
Publication: 2022.
4. Title: The impact of using blended learning on linguistic fluency and motivation towards learning among Palestinian University students at English departments / by Muawiyah Saleh Ragheb Alawneh ; supervised by Prof. Dr. Nayel al-Shara'h.
اثر استخدام التعلم المدمج على الطلاقة اللغوية والدافعية نحو تعلم اللغة الانجليزية لدي طلبة اقسام اللغة الانجليزية في الجامعات الفلسطينية
Author: al-awneh, Muawiyah Saleh Ragheb,
Publication: 2023.
5. Title: The effect of using authentic materials on ninth grade EFL students’ reading comprehension and their attitudes toward them in Jordan / by Fatima Bkaitan Al-Adamat ; supervised by Prof. Dr. Ahmad Musa Bataineh.
أثر استخدام المواد التعليمية الأصيلة في تحسين القراءة الإستعا بية والاتجاهات لدى متعلمي اللغة الإنجليزية كلغة أجنبية في الصف التاسع في الأردن
Author: Al-Adamat, Fatima Bkaitan,
Publication: 2020.
6. Title: The effectiveness of using web-site games for learning vocabulary on communication skills development for the 5th grade EFL students / by Safa' Ali al-Sharafat ; supervised by Dr. Ali Farhan abuSeileek.
فاعلية استخدام مواقع الألعاب الإلكترونية لتعليم المفردات في تطوير مهارات الاتصال عند طلبة الصف الخامس الأساسي في اللغة الإنجليزية كلغة أجنبية
Author: al-Sharafat, Safa' Ali,
Publication: 2011.
7. Title: The effect of using language games in teaching English vocabulary on the sixth grade students' achievement in Tabuk schools / by Abdul Aziz Jahman al-Shehri ; supervised by Prof. Dr. Majid al-Khataybeh.
أثر استخدام الألعاب اللغوية في تدريس مفردات اللغة الانجليزية على تحصيل طلاب الصف السادس في مدارس تبوك
Author: al-Shehri, Abdul Aziz Jahman,
Publication: 2009.
8. Title: The effect of using crossword puzzles and flashcards strategies on first graders' learning of English vocabulary in southern Mazar directorate of education / by Islam Abd al-Hameed al-Sarayrah ; supervised by Prof. Dr. Mohammad Raja Rabab'ah.
أثر استخدام استراتيجيتي الكلمات المتقاطعة والبطاقات التعليمية في اكساب مفردات اللغة الإنجليزية لطلبة الصف الأول الأساسي في مديرية تربية المزارالجنوبي
Author: al-Sarayrah, Islam Abd al Hameed,
Publication: 2017.
9. Title: The effect of deductive and inductive approaches in ‎teaching passive voice for the ninth grade students ‎ aI-Qaser district‎ / by Mohammad Mousa Abdullah aI-Laimoon ; supervised by Prof. Dr. Majid al-Khataybeh.
أثر طريقتي الاستقراء والاستنباط في تدريس قواعد المبني للمجهول على طلبة الصف التاسع في منطقة القصر
Author: aI-Laimoon, Mohammad Mousa Abdullah,
Publication: 2012.
10. Title: The effect of using mind mapping strategy on the tenth grade EFL students' productive skills and motivation in Iraq / by Ahmed Mashaan Flaifel Imari ; supervised by Prof. Ahmad Mousa al-Bataineh .
أثر استخدام استراتيجية الخرائط الذهنية على المهارات الانتاجية والدافعية لمتعلمي اللغة الانكليزية كلغة اجنبية لدى طلاب الصف العاشر في العراق
Author: imari, Ahmed Mashaan Flaifel,
Publication: 2019.
11. Title: Developing an English textbook for the tenth grade in light of the principles of constructivism theory in Jordan / by Rezeq Abdullah al-Waqfi ; supervised by Prof. Dr. Majid Mohammad al-Khataybeh.
تطوير كتاب اللغة الإنجليزية للصف العاشر الأساسي في ضوء مبادئ النظرية البنائية في الأردن
Author: al-Waqfi, Rezeq Abdullah,
Publication: 2013.
12. Title: Analyzing the basic English textbooks' questions of "action pack" series according to bloom's taxonomy of the cognitive objectives / by Rana Lutfi al-Khateeb ; supervised by Prof. Dr. Talal al-Zoubi, Dr. Mais Qutami.
تحليل أسئلة كتب اللغة الأنجليزية Series” Action Pack “في المرحلة الأساسية حسب تصنيف بلوم للأهداف المعرفية
Author: al-Khateeb, Rana Lutfi,
Publication: 2014.
13. Title: The effect of collaborative learning assisted with DVDs on EFL tenth grade students’ communicative competence and attitude / by Doaa Mohammad Bani-Jaber ; supervised by Prof. Dr.Ahmad Mousa Al-Bataineh.
أثر استراتيجية التعلم التعاوني المدعم بمشغلات الفيديو على الكفاءة التواصلية واتجاهات متعلمي اللغة الانجليزية لغة اجنبية في الصف العاشر
Author: Bani-Jaber, Doaa Mohammad,
Publication: 2021.
 
 
Results 1 - 13 of 13
Duplicate Items
Add to My List

Print
Sorts and Limits