Welcome
user_choices_background_image
Welcome
login container bottom
Search Library Catalog
Duplicate Items
Add to My List

Print
Request
Sorts and Limits

Results 1 - 5 of 5
1. Title: The impact of digital marketing via smartphones on consumers' E-purchase satisfaction : a case study on students of al-Yarmouk and Amman Arab Universities / by Tareq Abdullah al-Shurman ; supervised by Dr. Motteh Saleh al-Shibli.
:أثر التسويق الرقمي عبر الهواتف الذكية على رضا العملاء الشرائي دراسة حالة على طلبة جامعة اليرموك وعمان العربية
Author: al-Shurman, Tareq Abdullah ,
Publication: 2019.
2. Title: Factors affecting the implementation of E-marketing in small and medium-sized enterprises (SMEs) in Palestine / by Abeer Mahmoud Qashou ; supervised by Dr. Yahya Saleh.
العوامل المؤثرة على تطبيق التسويق الإلكتروني في المنشآت الصغيرة والمتوسطة الحجم في فلسطين
Author: Qashou, Abeer Mahmoud,
Publication: 2017.
3. Title: E-business marketing / Terri C. Albert, William B. Sanders.
Author: Albert, Terri C.
Publication: Prentice Hall, Upper Saddle River, N.J. : c2003.
4. Title: Online customer engagament : antecedents and consequences within nonprofits : facebook case / by Zoya S. Shehadeh ; supervised by Raed al-Gharabat.
ارتباط العملاء إلكترونيا : العوامل المؤثرة والنتائج ضمن المؤسسات غير الربحية : دراسة حالة: موقع الفيس بوك
Author: Shihadah, Zoya Sami Shafiq.
Publication: 2015.
5. Title: A study approach for online marketing over social media / by Areej Hasan Khataibeh ; supervised by Dr. Ahmad Azzazi.
دراسة حول مفهوم التسويق الالكتروني عبر مواقع التواصل الاجتماعي
Author: Khataibeh, Areej Hasan,
Publication: 2017.
 
 
Results 1 - 5 of 5
Duplicate Items
Add to My List

Print
Sorts and Limits