Welcome
Copyright © SirsiDynix. All rights reserved.
(Build horizon-8.0.1.5407)
University of Jordan
العربية (السعودية)
English (United States)
Log in
Help
Welcome
Catalogue Search
E-Journal Federated Search
Search Library Catalog
Simple
Advanced
Power
Theses
Community Resources
JOPULS
Search History
My List
My Account
Search
Options
Refine
Start Over
Show details
Hide details
Duplicate Items
Add to My List
Print
Request
Sorts and Limits
Sorts:
None
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title
Title:
The effect of advertising campaigns in encouraging women's early breast cancer screening : empirical study on Jordan breast cancer program (JBCP) in Amman City- Jordan / by Ahmad Kamal al Hawamdeh ; supervised by Prof. Dr. Zakaria Ahmad Azzam. أثر الحملات الإعلانية في تشجيع السيدات لإجراء الكشف المبكر لسرطان الثدي : دراسة تطبيقية على حملة البرنامج الأردني لسرطان الثدي في مدينة عمان-الأردن
أثر الحملات الإعلانية في تشجيع السيدات لإجراء الكشف المبكر لسرطان الثدي : دراسة تطبيقية على حملة البرنامج الأردني لسرطان الثدي في مدينة عمان-الأردن أثر الحملات الإعلانية في تشجيع السيدات لإجراء الكشف المبكر لسرطان الثدي : دراسة تطبيقية على حملة البرنامج الأردني لسرطان الثدي في مدينة عمان-الأردن
Main Entry:
al-Hawamdeh, Ahmad Kamal, author.
Azzam, Zakaria Ahmad, supervisor.
Zarqa University (al-Zarqa, Jordan). Faculty of Economics and Business Administrative Sciences. Department of Marketing.
Publication Date:
2017.
Subject:
Marketing.
Advertising campaigns .
Advertising campaigns -- Evaluation.
Communication in marketing.
Results 1 - 1 of 1
Agency:
Collection:
Call No.:
Item Type:
Status:
Copy:
Barcode:
Media Type:
Theses & Disertations
Thesis
658.8 H389
No Circulation
Available
1
JUF0792288
Compact Disc Read-only Memory