Welcome
user_choices_background_image
Welcome
login container bottom
Search Library Catalog
Duplicate Items
Add to My List

Print
Request
Sorts and Limits


Title: فاعليّة نموذج ويتلي للتعلّم المتمركز حول المشكلة في تنميةِ مهارات التّفكير الإبداعي واكتساب المفاهيم الرّياضية لدى طلبة الصف السادس واتجاهاتهم نحو الرياضيات إعداد ؛ إشراف مأمون محمد الشناق، إشراف الدكتور طارق يوسف جوارنة. The Effectiveness of the Weatley Model of Problem-Centered Learning in Developing Creative Thinking Skills and Acquiring Mathematical Concepts Among Sixth Grade Students and their Attitudes Towards Mathematics
The Effectiveness of the Weatley Model of Problem-Centered Learning in Developing Creative Thinking Skills and Acquiring Mathematical Concepts Among Sixth Grade Students and their Attitudes Towards Mathematics The Effectiveness of the Weatley Model of Problem-Centered Learning in Developing Creative Thinking Skills and Acquiring Mathematical Concepts Among Sixth Grade Students and their Attitudes Towards Mathematics

Main Entry: بني ملحم، ليث أحمد سعد، مؤلف.
الشناق، مأمون محمد، مشرف.
جوارنة، طارق يوسف، مشرف.
جامعة اليرموك. كلية التربية. قسم المناهج وطرق التدريس ، جهة منح.

Publisher: جامعة اليرموك،
Publication Date: 2021.
Publication Place: إربد، الأردن :
2021.

Subject: مهارات التفكير -- المرحلة الأساسية -- الأردن
الرياضيات -- مصطلحات -- الأردن
نموذج (ويتلي)
المفاهيم الرياضية
مستويات ديفيس
معلمو الرياضيات (المرحلةالأساسية) -- الأردن
رسالة جامعية، اكاديمية.


Results 0