Welcome
Copyright © SirsiDynix. All rights reserved.
(Build horizon-8.0.1.5407)
University of Jordan
العربية (السعودية)
English (United States)
Log in
Help
Welcome
Catalogue Search
E-Journal Federated Search
Search Library Catalog
Simple
Advanced
Power
Theses
Community Resources
JOPULS
Search History
My List
My Account
Search
Options
Refine
Start Over
Show details
Hide details
Duplicate Items
Add to My List
Print
Request
Sorts and Limits
Sorts:
None
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title
Title:
مدى الاتساق بين تصورات معلمي المرحلة الأساسية الدنيا في مدارس وكالة الغوث الدولية حول استراتيجيات التقويم البديل وأدواته وممارستهم لها والتصورات المقترحة لتوظيفها إعداد تحرير محمد إبراهيم الشريف ؛ إشراف أحمد محي الدين الكيلاني. The consistency between perceptions of elementary stage teachers in UNRWA schools according to the alternative assessment strategies, tools, and their practices and the suggested perceptions to employ them
The consistency between perceptions of elementary stage teachers in UNRWA schools according to the alternative assessment strategies, tools, and their practices and the suggested perceptions to employ them The consistency between perceptions of elementary stage teachers in UNRWA schools according to the alternative assessment strategies, tools, and their practices and the suggested perceptions to employ them
Main Entry:
الشريف، تحرير محمد إبراهيم.
الكيلاني، أحمد محي الدين، مشرف.
جامعة العلوم الإسلامية العالمية (عمان، الأردن) كلية العلوم التربوية. قسم المناهج والتدريس.
Publication Date:
2015.
Subject:
التعليم -- مناهج
التعليم -- مناهج -- تطوير
التعليم الأساسي
Results 1 - 1 of 1
Agency:
Collection:
Call No.:
Item Type:
Status:
Copy:
Barcode:
Media Type:
Theses & Disertations
Thesis
375.001 تحر
No Circulation
Available
1
JUA0776293
Compact Disc Read-only Memory