Welcome
Copyright © SirsiDynix. All rights reserved.
(Build horizon-8.0.1.5407)
University of Jordan
العربية (السعودية)
English (United States)
Log in
Help
Welcome
Catalogue Search
E-Journal Federated Search
Search Library Catalog
Simple
Advanced
Power
Theses
Community Resources
JOPULS
Search History
My List
My Account
Search
Options
Refine
Start Over
Show details
Hide details
Duplicate Items
Add to My List
Print
Request
Sorts and Limits
Sorts:
None
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title
Title:
The effectiveness of a grammar teaching model based on the communicative approach : an experimental study on the first secondary grade in the state schools of Damascus / by Muhammad Mustafa Hasan ; supervised by Ali Saud Hasan. فاعلية نموذج لتدريس قواعد اللغة الإنكليزية وفق المدخـل التواصلـي : دراسة تجريبية على طلاب الصف الأول الثانوي في مدارس مدينة دمشق الرسمية
فاعلية نموذج لتدريس قواعد اللغة الإنكليزية وفق المدخـل التواصلـي : دراسة تجريبية على طلاب الصف الأول الثانوي في مدارس مدينة دمشق الرسمية فاعلية نموذج لتدريس قواعد اللغة الإنكليزية وفق المدخـل التواصلـي : دراسة تجريبية على طلاب الصف الأول الثانوي في مدارس مدينة دمشق الرسمية
Main Entry:
Hasan, Muhammad Mustafa.
Hasan, Ali Suud, supervisor.
Publication Date:
2009.
Subject:
English language -- Grammar -- Study and teaching (Secondary) -- Syria.
English language -- Study and teaching (Secondary) -- Foreign speakers.
English language -- Study and teaching (Secondary) -- Syria.
Results 1 - 2 of 2
Agency:
Collection:
Call No.:
Item Type:
Status:
Copy:
Barcode:
Media Type:
Theses & Disertations
Thesis
425.0712561 H344
No Circulation
Available
1
JUF0706498
Thesis
Theses & Disertations
Thesis
425.0712561 H344
No Circulation
Available
1
JUF0706499
Compact Disc Read-only Memory