Welcome
Copyright © SirsiDynix. All rights reserved.
(Build horizon-8.0.1.5407)
University of Jordan
العربية (السعودية)
English (United States)
Log in
Help
Welcome
Catalogue Search
E-Journal Federated Search
Search Library Catalog
Simple
Advanced
Power
Theses
Community Resources
JOPULS
Search History
My List
My Account
Search
Options
Refine
Start Over
Show details
Hide details
Duplicate Items
Add to My List
Print
Request
Sorts and Limits
Sorts:
None
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title
Title:
أثر تدريس الفيزياء بإستخدام نموذج تعليمي- تعلمي متمازج في دافعية التعلم وإكتساب المفاهيم العلمية والتفكير الناقد لدى طلاب الصف التاسع الأساسي / إعداد أيمن محمد خلف عليمات ؛ إشراف إبراهيم فيصل رواشدة. The Effect of Teaching Physics Using A Blended Teaching -Learning Model in Motivation and Acquisition of Scientific Concepts and Critical Thinking for 9th Grader's.
The Effect of Teaching Physics Using A Blended Teaching -Learning Model in Motivation and Acquisition of Scientific Concepts and Critical Thinking for 9th Grader's. The Effect of Teaching Physics Using A Blended Teaching -Learning Model in Motivation and Acquisition of Scientific Concepts and Critical Thinking for 9th Grader's.
Main Entry:
عليمات، أيمن محمد خلف.
رواشدة، إبراهيم فيصل مشرف.
Publication Date:
2012
Subject:
الفيزياء (المرحلة الأساسية) -- تعلم و تدريس.
التفكير الناقد -- تعلم و تدريس.
الدافعية في التعليم.
البرامج التعليمية.
تكنولوجيا التعليم.
Results 1 - 2 of 2
Agency:
Collection:
Call No.:
Item Type:
Status:
Item Notes:
Barcode:
Media Type:
Yarmouk
Thesis
QC30 .U4539 2012
Thesis
Available
رسالة جامعية موجودة في الطابق الأول في قاعة المجموعات الخاصة
YU548050
Thesis
Yarmouk
Arabic Digital Library
No Circulation
Available Online
YU602992
Electronic resource