Welcome
user_choices_background_image
Welcome
login container bottom
Search Library Catalog
Duplicate Items
Add to My List

Print
Request
Sorts and Limits


Title: The impact of Instagram influencers credibility, authenticity and specific content on purchase intention of cosmetic products: the mediating role of customers’ online engagement / by Ahmad Adnan Adaileh ; supervised by Dr. Dana Fawzi Kakeesh. ‎ تأثير المصداقية والأصالة والمحتوى المحدد لمؤثري تطبيق انستجرام على نية شراء المستهلكين لمستحضرات التجميل: دور تفاعل المستهلكين عبر الانترنت كعامل وسيط
‎ تأثير المصداقية والأصالة والمحتوى المحدد لمؤثري تطبيق انستجرام على نية شراء المستهلكين لمستحضرات التجميل: دور تفاعل المستهلكين عبر الانترنت كعامل وسيط ‎ تأثير المصداقية والأصالة والمحتوى المحدد لمؤثري تطبيق انستجرام على نية شراء المستهلكين لمستحضرات التجميل: دور تفاعل المستهلكين عبر الانترنت كعامل وسيط

Author: Adaileh, Ahmad Adnan , author.
Kakeesh, Dana Fawzi , supervisor.
The University of Jordan (Amman, Jordan). School of Business. Department of Marketing.

General Notes: Key words: credibility, authenticity, specific content, purchase intention, online engagement, cosmetic products, Instagram. , Key words: credibility, authenticity, specific content, purchase intention, online engagement, cosmetic products, Instagram.
Subject: Marketing -- Management
Purchasing -- Decision making
Internet personalities
Online Marketing/Social Media
Cosmetics -- Marketing

Dissertation Note: Thesis (M.ِِِِA in Business Administration /Marketing )--The University of Jordan (Amman, Jordan), School of Business , Department of Marketing , 2023.
Physical Description: 1CD-ROM : PDF.
Publication Date: 2023.

Results 0