Welcome
Copyright © SirsiDynix. All rights reserved.
(Build horizon-8.0.1.5407)
German Jordanian University
العربية (السعودية)
English (United States)
Log in
Help
Welcome
Catalogue Search
E-Journal Federated Search
Search Library Catalog
Simple
Advanced
Power
Community Resources
JOPULS
Search History
My List
My Account
Search
Options
Refine
Start Over
Show details
Hide details
Search Selected
Select All
<<
Previous
Next
>>
Title
Main Entry
Publication Date
درجة تحقيق إدارة برنامج رعاية الموهوبين لأهدافه من وجهة نظر مديري و معلمي مدارس التعليم في محافظة الإحساء في المملكة العربية السعودية= the Achivement degree of gifted caring program's Guals as perceived by public education principals and teachers within Al- Ihsaa Governote in the Kingdom of Saudi Arabia/
الأمير ، عادل علي
2008.
The Acnes : clinical features, Pathogenesis. and treatment..
Cunliffe,William James
1975.
The Acoustic Bubble /
Leighton , T.G.
1994.
The Acoustic features of fricative sounds in normal and pathological voices by arabic speakers /
Bani Issa, Nehaya Hussein
2017 .
درجة إمتلاك طالبات برنامج معلم الصف الكفايات التدريسية في دولة الإمارات العربية المتحدة= the Acquisition degree of class teacher program dtudents to the teaching competencies in the U.A.E/
الدياب ، محمد خير عبد المطلب علي.
2009.
درجة إمتلاك معلمي مديرية تربية إربد الأولى الحاصلين على دورة الوورد لينكس للكفايات التكنولوجية التعليمية ومعيقات إستخدامها من وجهة نظرهم /
العمري، إيمان محمد عبد القادر.
2011
مدى امتلاك مديري المدارس في محافظة طريف لمهارات تقويم الأداء الوظيفي للمعلمين من وجهة نظر المعلمين = The acquisition level of school principals in the government of turaif for professional performance evaluation skills of teachers from the point of view of teachers /
حابس عبد الله جدعان المدهرش.
2006.
اكتساب المفاهيم البيئية لدى طلبة الصف التاسع الأساسي في ضوء النوع الاجتماعي وقدراتهم العقلية /
الطيطي، إياد محمد أحمد،
2016.
The acquisition of imported technology for industrial development: Problems of strategy and management in the arab region.
[19--].
The acquisition of metaphorical expressions by Jordanian EFL learners /
Zabin, Asil Sammak.
2013.
<<
Previous
Next
>>