Welcome
Copyright © SirsiDynix. All rights reserved.
(Build horizon-8.0.1.5407)
German Jordanian University
العربية (السعودية)
English (United States)
Log in
Help
Welcome
Catalogue Search
E-Journal Federated Search
Search Library Catalog
Simple
Advanced
Power
Community Resources
JOPULS
Search History
My List
My Account
Search
Options
Refine
Start Over
Show details
Hide details
Duplicate Items
Add to My List
Print
Sorts and Limits
Sorts:
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title
Title:
منهج التربية الوجدانية من منظور إسلامي : دراسة مقارنة / إعداد علي أحمد حسن الجوارنة ؛ إشراف الأستاذ الدكتور محمود سلامة الحياري. The methodology of emotional education an from an islamic-perspective : a comparative study.
The methodology of emotional education an from an islamic-perspective : a comparative study. The methodology of emotional education an from an islamic-perspective : a comparative study.
Author:
الجوارنة، علي أحمد حسن، مؤلف.
الحياري، محمود سلامة، مشرف.
جامعة اليرموك (إربد، الأردن). كلية الشريعة والدراسات الإسلامية. قسم الدراسات الإسلامية.
General Notes:
رسالة جامعية (دكتوراة فلسفة في التربية الإسلامية)--جامعة اليرموك (إربد، الأردن)، كلية الشريعة والدراسات الإسلامية، قسم الدراسات الإسلامية، 2014.
تتضمن مراجع ببليوجرافية.
النسخة الإلكترونية متاحة في قاعدة بيانات الرسائل الجامعية // الجامعة الأردنية.
تتضمن ملخصا باللغتين العربية والإنجليزية.
Publication Place:
2014.
Subject:
الذكاء الوجداني -- جوانب نفسية
التربية الإسلامية -- جوانب نفسية
علم النفس الإيجابي
التحليل النفسي
القدرات(علم نفس)
الأطفال (علم نفس)
الأسرة (علم نفس)
الذكاء الوجداني عن الأطفال
علم النفس التربوي
Dissertation Note:
رسالة جامعية (دكتوراة فلسفة في التربية الإسلامية)--جامعة اليرموك (إربد، الأردن)، كلية الشريعة والدراسات الإسلامية، قسم الدراسات الإسلامية، 2014.
Physical Description:
1 قرص كمبيوتر PDF.
Location/SubLocation:
JU
Results 1 - 2 of 2
Agency:
Collection:
Call No.:
Item Type:
Status:
Copy:
Item Notes:
Barcode:
Media Type:
Theses & Disertations
Thesis
210.7 علي
No Circulation
Available
1
JUA0772813
Compact Disc Read-only Memory
Yarmouk
Thesis
BF576 .J3937 2014
Thesis
Available
رسالة جامعية موجودة في الطابق الأول في قاعة المجموعات الخاصة
YU552956
Thesis