Welcome
user_choices_background_image
Welcome
login container bottom
Search Library Catalog
Duplicate Items
Add to My List

Print
Sorts and Limits


Title: تدريس وحدة تعليمية قائمة على الوسائط المتعددة وفق النموذج العام للتصميم التعليمي (ADDIE) وقياس أثرها في اكتساب المفاهيم العلمية ومهارات التعلم المنظم ذاتيًا والتفكير الإيجابي لدى طلبة الصف السابع إعداد انس تركي يونس ضبابات ؛ بإشراف الأستاذ الدكتور وليد حسين نوافلة. Teaching an Educational Unit Based on Multimedia According to the General Model of Instructional Design (ADDIE) and Measuring its Impact on Acquiring Scientific Concepts, Self-Organized Learning Skills and Positive Thinking among 7 Th Graders
Teaching an Educational Unit Based on Multimedia According to the General Model of Instructional Design (ADDIE) and Measuring its Impact on Acquiring Scientific Concepts, Self-Organized Learning Skills and Positive Thinking among 7 Th Graders Teaching an Educational Unit Based on Multimedia According to the General Model of Instructional Design (ADDIE) and Measuring its Impact on Acquiring Scientific Concepts, Self-Organized Learning Skills and Positive Thinking among 7 Th Graders

Author: ضبابات، انس تركي يونس، مؤلف.
نوافلة، وليد حسين، مشرف.
جامعة اليرموك. كلية التربية. قسم المناهج وطرق التدريس، جهة منح.

General Notes: تاريخ المناقشة :17/4/2023., تاريخ المناقشة :17/4/2023.
Publisher: جامعة اليرموك،
Publication Place: إربد، الأردن :
2023.

Subject: الوسائل التعليمية
التعليم عن بعد
التعليم الالكتروني
تكنولوجيا التعليم
دراسة وتعليم(أساسي) -- الأردن
رسالة جامعية، اكاديمية.
التفكير الإيجابي.
المفاهيم العلمية.
مهارات التعلم المنظم ذاتيا.
النموذج العام للتصميم التعليمي (ADDIE).
الوسائط المتعددة.

Dissertation Note: رسالة جامعية دكتوارة جامعة اليرموك (إربد، الأردن)، كلية التربية، قسم المناهج وطرق التدريس، 2023.
Physical Description: 1 مصدر إلكتروني (ب-ي، 174 صفحة) ؛ PDF
Publication Date: 2023.

Results 1 - 1 of 1
  Agency: Collection: Item Type: Status: Barcode: Media Type:
Yarmouk General Normal Circulation Available Online YU600736 Book