Welcome
Copyright © SirsiDynix. All rights reserved.
(Build horizon-8.0.1.5407)
German Jordanian University
العربية (السعودية)
English (United States)
Log in
Help
Welcome
Catalogue Search
E-Journal Federated Search
Search Library Catalog
Simple
Advanced
Power
Community Resources
JOPULS
Search History
My List
My Account
Search
Options
Refine
Start Over
Show details
Hide details
Duplicate Items
Add to My List
Print
Sorts and Limits
Sorts:
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title
Title:
علاقة أساليب المعاملة الوالدية بالرهاب الاجتماعي لدى عينة من طلبة مرحلة المراهقة المبكرة / إعداد إسراء جمال محمد حمدان ؛ إشراف عبد الكريم محمد جرادات. The relationship of Parenting styles to Social Balrhab social among a sample of students in early adolescence.
The relationship of Parenting styles to Social Balrhab social among a sample of students in early adolescence. The relationship of Parenting styles to Social Balrhab social among a sample of students in early adolescence.
Author:
حمدان، إسراء جمال محمد
جرادات، عبد الكريم محمد مشرف.
General Notes:
رسالة جامعية (ماجستير).- جامعة اليرموك (إربد، الأردن)، كلية التربية وعلم النفس ؛ قسم علم النفس الارشادي والتربوي، 2012
ببليوجرافيا : ص. 76-84
تتضمن ملخصا باللغتين العربية والإنجليزية.
Subject:
الرهاب الاجتماعي لدى المراهقين
Social phobia in adolescence
الرهاب الاجتماعي -- علاج.
العلاج المعرفي.
الاضطرابات الرهابية
العلاج السلوكي(علم نفس)
الرهاب المجتمعي
Social phobia.
علم نفس اجتماعي.
الخوف -- جوانب نفسية
الأمراض النفسية
Phobic Disorders.
أمراض نفسية.
Sociale fobieen.
Phobies sociales.
Dissertation Note:
رسالة جامعية (ماجستير).- جامعة اليرموك (إربد، الأردن)، كلية التربية وعلم النفس ؛ قسم علم النفس الارشادي والتربوي، 2012
Physical Description:
أ-ص، 89 ورقة ؛
Location/SubLocation:
YU /YU_EDU YU_PSYC1
Publication Date:
2012.
Results 1 - 2 of 2
Agency:
Collection:
Call No.:
Item Type:
Status:
Item Notes:
Barcode:
Media Type:
Yarmouk
Thesis
RJ506.S63 H35 2012
Thesis
Available
رسالة جامعية متوفرة في قسم المراجع
YU549120
Thesis
Yarmouk
Arabic Digital Library
No Circulation
Available Online
YU592252
Electronic resource