Welcome
user_choices_background_image
Welcome
login container bottom
Search Libraries Catalogue
Search Selected
Select All
<<   Previous     Next   >>
Title Main Entry Publication Date
Designing an English Computerized Instructional Program for Jordanian Sixth Grade Students and Measuring Its Effect in Their Achievement= تصميم برنامج تعليمي محوسب لطلبة الصف السادس الإبتدائي الأردنيين و قياس أثره على تحصيلهم / Bani-Hani, Nedal Awwad. 2009.
Designing an English Instructional Program Based on Herringbone,Question Generation,Summarization and Reciprocal Teaching Strategies and Measuring their Effect on Jordanian 10th Grade Students' Reading Comprehension and Interests in Reading= تصميم برنامج تعليمي في اللغة الإنجليزية يعتمد على استراتيجيات هيرنجبون، توليد الأسئلة، التلخيص و التعليم التبادلي و قياس أثرها على الاستيعاب القرائي و اهتمامات القراءة لدى طلبة الصف العاشر الأساسي / al-Emami, Aida Haroon Ibrahim. 2009.
Designing an English Instructional Program Based on Semantic Mapping and Questioning Reading Strategies and Measuring its Effect on Hashemite University Students' Reading Comprehension = تصميم برنامج تعليمي باللغة الإنجليزية قائم على إستراتيجيتي الخرائط المفاهيمية والتساؤل وقياس أثره على الإستيعاب القرائي لدى طلبة الجامعة الهاشمية / Bani Salameh, Lina Abed Al-Qader. 2010.
تصميم برنامج تعليمي محوسب و قياس أثره على تحصيل طلبة الصف التاسع في مادة اللغة الإنجليزية و اتجاهاتهم نحوه في مدينة الكويت / فواز عايد الظفيري. 2007.
تصميم برنامج تعليمي محوسب في التربية الإجتماعية و الوطنية و دراسة أثره في تحصيل طلبة الصف الخامس الأساسي و اتجاهاتهم نحو البرنامج / زيد سليمان العدوان. 2006.
Designing an Instructional Program and Measuring Its Effect on Jordanian EFL University Students Achievement in English Collocations / Ababneh, Sana Mohammed Omar. 2008.
تصميم برنامج تعليمي قائم على التعلم التشاركي عبر الفيسبوك وقياس أثره في تحسين مهارة الكتابة باللغة العربية لدى الطلبة الماليزيين في الجامعة الإسلامية العالمية بماليزيا واتجاهاتهم نحو البرنامج / عبد الحميد، محمد أزرول أزلين. 2016.
بناء برنامج تعليمي قائم على الربط بين المواد الدراسية وقياس أثره في فهم المقروء وتحسين مهارات التفكير الإبداعي لدى طالبات الصف الثالث الأساسي في الأردن الجندي، روان جمال شحادة. 2014.
Designing an instructional program based on the self-monitoring strategy and measuring its effect on the university students' development in translation skill and their motivation towards it / al-Kayyali, Wafa Mohammed, 2013.
Designing an Instructional Programme and Measuring its Effect on Jordanian Secondary Stage Students' Learning of Politeness Strategies= تصميم برنامج تعليمي و قياس أثره على تعلم طلبة المرحلة الثانوية الأردنيين لإستراتيجيات التأدب / Shrouf, Fayzeh Mohammed. 2009.
<<   Previous     Next   >>