Welcome
user_choices_background_image
Welcome
login container bottom
Search Libraries Catalogue
Duplicate Items
Add to My List

Print
Sorts and Limits

Results 1 - 2 of 2
1. Title: Assessing service quality and customer satisfaction using servqual model : an empirical study of Palestinian conventional banks / by Jamal Eddin Okal ; supervised by Dr. Ayham Jaaron.
SERVQUALتقييم جودة الخدمة ورضا الزبون باستخدام نموذج : دراسة حالة البنوك الفلسطينية
Author: Okal, Jamal Eddin,
Publication: 2018.
2. Title: Factors affecting international patients’ satisfaction: the case of the King Hussein Cancer Center / by Manar Zouhir Dirani ; supervised by Dr. Dana Fawzi Kakeesh.
العوامل المؤثرة على رضا المرضى الدوليين: دراسة حالة مركز الحسين للسرطان
Author: Dirani, Manar Zouhir,
Publication: 2019.
 
 
Results 1 - 2 of 2
Duplicate Items
Add to My List

Print
Sorts and Limits