Welcome
user_choices_background_image
Welcome
login container bottom
Search Libraries Catalogue
Duplicate Items
Add to My List

Print
Sorts and Limits


Title: أثر عناصر المزيج التسويقي على القرار الشرائي لمستهلكي أزهار القطف: دراسة ميدانية في مدينة عمان - الأردن / إعداد أسامة محمد عبد القادر إبراهيم ؛ إشراف الدكتور إياد خنفر. The impact of marketing mix on consumers purchasing decisions of cut-flowers : a field study in Amman city – Jordan
The impact of marketing mix on consumers purchasing decisions of cut-flowers : a field study in Amman city – Jordan The impact of marketing mix on consumers purchasing decisions of cut-flowers : a field study in Amman city – Jordan

Author: إبراهيم، أسامة محمد عبد القادر، مؤلف.
خنفر، إياد، مشرف.
جامعة الزرقاء (الزرقاء، الأردن). كلية الإقتصاد والعلوم الإدارية. قسم التسويق.

General Notes: يتضمن ملاحق., يتضمن ملاحق.
الكلمات المفتاحية: عناصر المزيج التسويقي، القرار الشرائي، مستهلكي، أزهار القطف، عمان الأردن . , يتضمن ملاحق.

Subject: إدارة التسويق -- الأردن
الشراء -- الأردن
الزهور -- الأردن
أزهار القطف -- تسويق

Dissertation Note: رسالة جامعية (ماجستير في التسويق)--جامعة الزرقاء ( الزرقاء، الأردن)، كلية الاقتصاد والعلوم الإدارية، قسم التسويق، 2022.
Physical Description: 1 قرص كمبيوتر : PDF.
Publication Date: 2022.

Results 1 - 1 of 1
  Agency: Collection: Call No.: Item Type: Status: Copy: Barcode: Media Type:
Theses & Disertations Thesis 658.8343 أسا No Circulation Available 1 JUA0848480 Compact Disc Read-only Memory