Welcome
Copyright © SirsiDynix. All rights reserved.
(Build horizon-8.0.1.5407)
Center Of Excellence for Jordanian Public University Library System (COE-JOPULS)
العربية (السعودية)
English (United States)
Log in
Help
Welcome
Jordanian Union Catalogue
360 Search
Search Libraries Catalogue
Simple
Advanced
Power
Community Resource
Search History
My List
My Account
Search
Options
Refine
Start Over
Show details
Hide details
Duplicate Items
Add to My List
Print
Sorts and Limits
Sorts:
None
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title
Title:
أثر عناصر المزيج التسويقي على القرار الشرائي لمستهلكي أزهار القطف: دراسة ميدانية في مدينة عمان - الأردن / إعداد أسامة محمد عبد القادر إبراهيم ؛ إشراف الدكتور إياد خنفر. The impact of marketing mix on consumers purchasing decisions of cut-flowers : a field study in Amman city – Jordan
The impact of marketing mix on consumers purchasing decisions of cut-flowers : a field study in Amman city – Jordan The impact of marketing mix on consumers purchasing decisions of cut-flowers : a field study in Amman city – Jordan
Author:
إبراهيم، أسامة محمد عبد القادر، مؤلف.
خنفر، إياد، مشرف.
جامعة الزرقاء (الزرقاء، الأردن). كلية الإقتصاد والعلوم الإدارية. قسم التسويق.
General Notes:
يتضمن ملاحق., يتضمن ملاحق.
الكلمات المفتاحية: عناصر المزيج التسويقي، القرار الشرائي، مستهلكي، أزهار القطف، عمان الأردن . , يتضمن ملاحق.
Subject:
إدارة التسويق -- الأردن
الشراء -- الأردن
الزهور -- الأردن
أزهار القطف -- تسويق
Dissertation Note:
رسالة جامعية (ماجستير في التسويق)--جامعة الزرقاء ( الزرقاء، الأردن)، كلية الاقتصاد والعلوم الإدارية، قسم التسويق، 2022.
Physical Description:
1 قرص كمبيوتر : PDF.
Publication Date:
2022.
Results 1 - 1 of 1
Agency:
Collection:
Call No.:
Item Type:
Status:
Copy:
Barcode:
Media Type:
Theses & Disertations
Thesis
658.8343 أسا
No Circulation
Available
1
JUA0848480
Compact Disc Read-only Memory