|
|
|
1.
Title:
Factors influencing consumers attitudes toward electronic-marketing the case of the mobile telecommunication sector in Jordan by Suha Adel M. Subhi al-Qawasmi ; supervised by Faisal Nayef al-Madi, co-supervisor Abd elGhafour Abd elKareem al-Zawahreh.
العوامل المؤثرة على اتجاهات الزبائن نحو التسويق الإلكتروني في قطاع الاتصالات الخلوية في الأردن
Author:
al-Qawasimi, Suha Adil Muhammad Subhi.
Publication:
2009.
|
|
|
|
2.
Title:
Factors affecting the consumer's buying behavior on selecting the pharmacy : an empirical study on the consumers of private pharmacies in Amman city-Jordan / by Maryam Ghazi Zaher ; supervised by Prof. Dr. Mustafa Saeed al-Shaikh.
العوامل المؤثرة على سلوك المستهلك باختيار الصيدلية : دراسة تطبيقية على زبائن الصيدليات الخاصة في مدينة عمان - الأردن
Author:
Zaher, Maryam Ghazi,
Publication:
2018.
|
|
|
|
3.
Title:
An investigation of factors affecting syrian consumer's attitudes towards foreign products / by Rami Adnan Hammoud ; supervised by Prof. Dr. Ahmad Qatamin.
دراسة استقصائية للعوامل المؤثرة على اتجاهات المستهلكين السوريين نحو المنتجات الأجنبية
Author:
Hammoud, Rami Adnan,
Publication:
2007.
|
|
|
|
4.
Title:
Factors affecting Jordanian consumers' attitudes toward facebook advertising : case study of tourism / by Dina Hesham Abu-Ghosh ; supervised by Hani al-Dmoor.
العوامل المؤثرة على اتجاهات المستهلكين الأردنيين نحو الاعلانات السياحية على الفيسبوك
Author:
Abu Ghosh, Dina Hesham M.
Publication:
2016.
|
|
|
|
5.
Title:
Factors affecting customers selection of pharmacies in the city of Amman applied study on Jordanian commercial banks listed at Amman stock exchange \ by Dania Ahmad Ghattas; Supervised by Ghaith Mustafa Al-Abdallah.
العوامل المؤثرة على اختيار الزبائن للصيدليات في مدينة عمان
Author:
Ghattas, Dania Ahmad.
Publication:
2019.
|
|
|
|
6.
Title:
How to style your brand : everything you need to know to create a distinctive brand identity / Fiona Humberstone.
Author:
Humberstone, Fiona,
Publication:
Copper Beech Press, [Place of publication not identified] : 2015.
|
|
|
|
|
|
|