Welcome
user_choices_background_image
Welcome
login container bottom
Search Libraries Catalogue
Duplicate Items
Add to My List

Print
Sorts and Limits

Results 1 - 4 of 4
1. Title: The effect of using the flipped learning strategy on developing reading comprehension skill in English among 4th grade intermediate students in Kuwait / by Bedour Mohmad Al-Shati ; supervised by Dr. Ahmad Hamad Al-Khawaldeh.
أثر استخدام استراتيجية التعلم المعكوس في تنمية مهارة الاستيعاب القرائي في مادة اللغة الانجليزية لدى طلبة الصف الرابع المتوسط في الكويت
Author: al-Shati, Bedour Mohmad,
Publication: 2023.
2. Title: A Comparison of Linguistic Quantity, Syntactic Complexity and Grammatical Accuracy between Face-to-Face and Online Conversations by Native and Non-Native Speakers of English : Pedagogical Implications by Abdelkareem Khasawneh.
مقارنة بين المحادثة المباشرة وغير المباشرة بين الناطقين بالإنجليزية والناطقين بغيرها من حيث الكمية اللغوية ومستوى تركيب الجملة والدقة القواعدية : الآثار التربوية
Author: Khasawneh, Abdelkareem.
Publication: Yarmouk University, Irbid : 2010.
3. Title: Designing a Computer-Assisted Language Learning Program(CALL)and Measuring Its Effect on Jordanian Secondary School Students' Reading Comprehension in English= تصميم برنامج محوسب لتعلم اللغة الإنجليزية و قياس أثره في الإستيعاب القرائي لطلبة المرحلة الثانوية في المدارس الأردنية / by Ali Qasem Al Abdel Halim ; Oqlah M. Smadi, supervisor.
تصميم برنامج محوسب لتعلم اللغة الإنجليزية و قياس أثره في الإستيعاب القرائي لطلبة المرحلة الثانوية في المدارس الأردنية.
Author: Al Abdel Halim, Ali Qasem.
Publication: 2009.
4. Title: A comparison of linguistic quantity, syntactic complexity and grammatical accuracy between face-to-face and online conversations by native and non-native speakers of English : pedagogical implications / by Abd-el-Kareem Khasawneh ; supervised by Prof. Dr. Oqlah Smadi, Dr. Mohammad al-Tawalbeh.
مقارنة بين المحادثة المباشرة وغير المباشرة بين الناطقين بالإنجليزية والناطقين بغيرها من حيث الكمية اللغوية ومستوى تركيب الجملة والدقة القواعدية : الآثار التربوية
Author: Khasawneh, Abd-el-Kareem,
Publication: 2010.
 
 
Results 1 - 4 of 4
Duplicate Items
Add to My List

Print
Sorts and Limits