Welcome
Copyright © SirsiDynix. All rights reserved.
(Build horizon-8.0.1.5407)
Center Of Excellence for Jordanian Public University Library System (COE-JOPULS)
العربية (السعودية)
English (United States)
Log in
Help
Welcome
Jordanian Union Catalogue
360 Search
Search Libraries Catalogue
Simple
Advanced
Power
Community Resource
Search History
My List
My Account
Search
Options
Refine
Start Over
Show details
Hide details
Duplicate Items
Add to My List
Print
Sorts and Limits
Sorts:
None
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title
Select All
Results 1 - 4 of 4
1
.
Title:
The effect of using the flipped learning strategy on developing reading comprehension skill in English among 4th grade intermediate students in Kuwait / by Bedour Mohmad Al-Shati ; supervised by Dr. Ahmad Hamad Al-Khawaldeh.
أثر استخدام استراتيجية التعلم المعكوس في تنمية مهارة الاستيعاب القرائي في مادة اللغة الانجليزية لدى طلبة الصف الرابع المتوسط في الكويت
Author:
al-Shati, Bedour Mohmad,
Publication:
2023.
2
.
Title:
A Comparison of Linguistic Quantity, Syntactic Complexity and Grammatical Accuracy between Face-to-Face and Online Conversations by Native and Non-Native Speakers of English : Pedagogical Implications by Abdelkareem Khasawneh.
مقارنة بين المحادثة المباشرة وغير المباشرة بين الناطقين بالإنجليزية والناطقين بغيرها من حيث الكمية اللغوية ومستوى تركيب الجملة والدقة القواعدية : الآثار التربوية
Author:
Khasawneh, Abdelkareem.
Publication:
Yarmouk University, Irbid : 2010.
3
.
Title:
Designing a Computer-Assisted Language Learning Program(CALL)and Measuring Its Effect on Jordanian Secondary School Students' Reading Comprehension in English= تصميم برنامج محوسب لتعلم اللغة الإنجليزية و قياس أثره في الإستيعاب القرائي لطلبة المرحلة الثانوية في المدارس الأردنية / by Ali Qasem Al Abdel Halim ; Oqlah M. Smadi, supervisor.
تصميم برنامج محوسب لتعلم اللغة الإنجليزية و قياس أثره في الإستيعاب القرائي لطلبة المرحلة الثانوية في المدارس الأردنية.
Author:
Al Abdel Halim, Ali Qasem.
Publication:
2009.
4
.
Title:
A comparison of linguistic quantity, syntactic complexity and grammatical accuracy between face-to-face and online conversations by native and non-native speakers of English : pedagogical implications / by Abd-el-Kareem Khasawneh ; supervised by Prof. Dr. Oqlah Smadi, Dr. Mohammad al-Tawalbeh.
مقارنة بين المحادثة المباشرة وغير المباشرة بين الناطقين بالإنجليزية والناطقين بغيرها من حيث الكمية اللغوية ومستوى تركيب الجملة والدقة القواعدية : الآثار التربوية
Author:
Khasawneh, Abd-el-Kareem,
Publication:
2010.
Results 1 - 4 of 4
Duplicate Items
Add to My List
Print
Sorts and Limits
Sorts:
None
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title