Welcome
Copyright © SirsiDynix. All rights reserved.
(Build horizon-8.0.1.5407)
Center Of Excellence for Jordanian Public University Library System (COE-JOPULS)
العربية (السعودية)
English (United States)
Log in
Help
Welcome
Jordanian Union Catalogue
360 Search
Search Libraries Catalogue
Simple
Advanced
Power
Community Resource
Search History
My List
My Account
Search
Options
Refine
Start Over
Show details
Hide details
Duplicate Items
Add to My List
Print
Sorts and Limits
Sorts:
None
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title
Title:
Gender differences in using English writing strategies by eleventh graders at Jordanian public schools / by Rula Ahmed abu el-Rub ; supervised by Kawakib al-Momani. الاختلاف بين ذكور وإناث الصف الأول ثانوي الذين يدرسون في المدارس الحكومية الأردنية في استخدام استراتيجيات الكتابة باللغة الإنجليزية
الاختلاف بين ذكور وإناث الصف الأول ثانوي الذين يدرسون في المدارس الحكومية الأردنية في استخدام استراتيجيات الكتابة باللغة الإنجليزية الاختلاف بين ذكور وإناث الصف الأول ثانوي الذين يدرسون في المدارس الحكومية الأردنية في استخدام استراتيجيات الكتابة باللغة الإنجليزية
Author:
abu al-Rubb, Rula Ahmad.
al-Mumani, Kawakib, supervisor.
General Notes:
Stencil., Stencil.
Subject:
English language -- Writing -- Study and teaching (Secondary).
English language -- Sex differences -- Jordan.
English language -- Study and teaching (Secondary) -- Foreign speakers.
English language -- Study and teaching (Secondary) -- Jordan.
Dissertation Note:
Thesis (M. A. in Applied Linguistics) -- Jordan University of Science and Technology (Irbid, Jordan), Faculty of Science and Arts, Department of English for Applied Studies, 2006.
Physical Description:
xi, 93 leaves : ill. ;
Publication Date:
2006.
Results 1 - 2 of 2
Agency:
Collection:
Call No.:
Item Type:
Status:
Copy:
Item Notes:
Barcode:
Media Type:
JUST Main Library
Thesis
PE1404 .R892 2006
No Circulation
Available
1
(الكتاب موجود في الطابق الأرضي - الرف رقم49 )
ST151144
Thesis
Theses & Disertations
Thesis
428.240712565 R894
No Circulation
Available
1
JUF0627924
Thesis