Welcome
Copyright © SirsiDynix. All rights reserved.
(Build horizon-8.0.1.5407)
Center Of Excellence for Jordanian Public University Library System (COE-JOPULS)
العربية (السعودية)
English (United States)
Log in
Help
Welcome
Jordanian Union Catalogue
360 Search
Search Libraries Catalogue
Simple
Advanced
Power
Community Resource
Search History
My List
My Account
Search
Options
Refine
Start Over
Show details
Hide details
Duplicate Items
Add to My List
Print
Sorts and Limits
Sorts:
None
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title
Select All
Results 1 - 6 of 6
1
.
Title:
Impact Of Employing Dictogloss Strategy On Ninth Grade Student's Achievement In Listening Skill / By Sondos Hani Al -qararaa ; Supervisor Dr. Mohammad Al qomol
أثر تطبيق استراتيجية (Ditogloss( على تحصيل طلاب الصف التاسع في مهارة الاستماع في اللغة الانجليزية.
Author:
Al-gararaa ، Sondos Hani
Publication:
2019
2
.
Title:
The effect of cognitive listening strategy instruction on the upper basic stage students' achievement in EFL listening comprehension and their attitudes towards that skill / by Saleh Hassan al-Omary ; supervised by Abdel Salam Abdel-Khalek el-Koumy.
أثر تدريس إستراتيجيات مهارة الإستماع المعرفية على تحصيل طلبة المرحلة الأساسية في مهارة الإستماع ، و إتجاهاتهم نحو تلك المهارة.
Author:
al-Omary, Saleh Hassan.
Publication:
2008.
3
.
Title:
Listening strategies adopted by ninth grade EFL students in Amman private schools / by Lina Wai'l Waleed Abdel-Hadi ; supervised by Ahmad al-Khawaldeh.
إستراتيجيات الإستماع المستخدمة من قبل طلاب الصف التاسع في مدارس عمان الخاصة.
Author:
Abd al-Hadi, Lina Wail Walid.
Publication:
2008.
4
.
Title:
The effect of an instructional program based on metacognitive strategies on the listening comprehension of tenth grade students and their attitudes towards the program / by Zenab Ali Mukhtar ; supervised by Nayel al Shara'h.
أثر برنامج تدريسي مستند إلى إستراتيجيات فوق معرفية في تنمية الاستيعاب السمعي لدى طلبة الصف العاشر واتجاهاتهم نحو البرنامج
Author:
Mukhtar, Zenab Ali.
Publication:
2015.
5
.
Title:
The challenges which face basic stage English language teachers in Jordan in teaching English listening and speaking skills from teachers’ point of view / by Dania Mohammed Al-Dahamshah ; supervised by Dr. Hamzah Ali Al- Omari.
التحديات التي تواجه معلمي اللغة الإنجليزيه للمرحلة الأساسية في الأردن في تدريس مهارتي الاستماع والتحدث باللغة الإنجليزية من وجهة نظر المعلمين أنفسهم
Author:
Al-Dahamshah, Dania Mohammed,
Publication:
2021.
6
.
Title:
The effect of proposed remedial program based on the cognitive and metacognitive strategies on the Jordanian higher basic stage students in English / by Halima Essa Waswas ; supervised by Oqlah Smadi.
أثر برنامج علاجي مقترح مبني على إستراتيجيات المعرفة و ما وراء المعرفة في تحصيل الإستيعاب السمعي لدى طلبة المرحلة الأساسية العليا في الأردن.
Author:
Waswas, Halima Essa.
Publication:
2007.
Results 1 - 6 of 6
Duplicate Items
Add to My List
Print
Sorts and Limits
Sorts:
None
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title