Welcome
user_choices_background_image
Welcome
login container bottom
Search Libraries Catalogue
Duplicate Items
Add to My List

Print
Sorts and Limits

Results 1 - 6 of 6
1. Title: Impact Of Employing Dictogloss Strategy On Ninth Grade Student's Achievement In Listening Skill / By Sondos Hani Al -qararaa ; Supervisor Dr. Mohammad Al qomol
أثر تطبيق استراتيجية (Ditogloss( على تحصيل طلاب الصف التاسع في مهارة الاستماع في اللغة الانجليزية.
Author: Al-gararaa ، Sondos Hani
Publication: 2019
2. Title: The effect of cognitive listening strategy instruction on the upper basic stage students' achievement in EFL listening comprehension and their attitudes towards that skill / by Saleh Hassan al-Omary ; supervised by Abdel Salam Abdel-Khalek el-Koumy.
أثر تدريس إستراتيجيات مهارة الإستماع المعرفية على تحصيل طلبة المرحلة الأساسية في مهارة الإستماع ، و إتجاهاتهم نحو تلك المهارة.
Author: al-Omary, Saleh Hassan.
Publication: 2008.
3. Title: Listening strategies adopted by ninth grade EFL students in Amman private schools / by Lina Wai'l Waleed Abdel-Hadi ; supervised by Ahmad al-Khawaldeh.
إستراتيجيات الإستماع المستخدمة من قبل طلاب الصف التاسع في مدارس عمان الخاصة.
Author: Abd al-Hadi, Lina Wail Walid.
Publication: 2008.
4. Title: The effect of an instructional program based on metacognitive strategies on the listening comprehension of tenth grade students and their attitudes towards the program / by Zenab Ali Mukhtar ; supervised by Nayel al Shara'h.
أثر برنامج تدريسي مستند إلى إستراتيجيات فوق معرفية في تنمية الاستيعاب السمعي لدى طلبة الصف العاشر واتجاهاتهم نحو البرنامج
Author: Mukhtar, Zenab Ali.
Publication: 2015.
5. Title: The challenges which face basic stage English language teachers in Jordan in teaching English listening and speaking skills from teachers’ point of view / by Dania Mohammed Al-Dahamshah ; supervised by Dr. Hamzah Ali Al- Omari.
التحديات التي تواجه معلمي اللغة الإنجليزيه للمرحلة الأساسية في الأردن في تدريس مهارتي الاستماع والتحدث باللغة الإنجليزية من وجهة نظر المعلمين أنفسهم
Author: Al-Dahamshah, Dania Mohammed,
Publication: 2021.
6. Title: The effect of proposed remedial program based on the cognitive and metacognitive strategies on the Jordanian higher basic stage students in English / by Halima Essa Waswas ; supervised by Oqlah Smadi.
أثر برنامج علاجي مقترح مبني على إستراتيجيات المعرفة و ما وراء المعرفة في تحصيل الإستيعاب السمعي لدى طلبة المرحلة الأساسية العليا في الأردن.
Author: Waswas, Halima Essa.
Publication: 2007.
 
 
Results 1 - 6 of 6
Duplicate Items
Add to My List

Print
Sorts and Limits