Welcome
user_choices_background_image
Welcome
login container bottom
Search Libraries Catalogue
Duplicate Items
Add to My List

Print
Sorts and Limits

Results 1 - 3 of 3
1. Title: The extent of using e-integrated marketing communication tools and their effect on the export performance of Jordanian companies : exploratory study / by Omar al-Shoubaki ; supervised by Hani al-Dmour.
مدى إستخدام الشركات الأردنية المصدرة للترويج الإلكتروني و أثره على أدائها التصديري دراسة إستكشافية.
Author: al-Shoubaki, Omar.
Publication: 2008.
2. Title: Internet export marketing by Jordanian and Italian SMES / by Antonella Berardinucci ; supervised by Hani al-Dmour.
التسويق الدولي عبر شبكة المعلومات (الإنترنت) للشركات الصغيرة و المتوسطة الأردنية و الإيطالية.
Author: Berardinucci, Antonella.
Publication: 2005.
3. Title: The impact of smartphone's advergames characteristics on purchasing intention : the mediating role of game involvement / by Rana Khalifah al-Soliman ; supervised by Dr. Abdallah Qasem Bataineh.
أثر خصائص الاعلانات من خلال ألعاب الهواتف الذكية على النوايا الشرائية : الانخراط في اللعبة كمتغير وسيط
Author: al-Soliman, Rana Khalifah,
Publication: 2017.
 
 
Results 1 - 3 of 3
Duplicate Items
Add to My List

Print
Sorts and Limits