Welcome
user_choices_background_image
Welcome
login container bottom
Search Libraries Catalogue
Duplicate Items
Add to My List

Print
Sorts and Limits

Results 1 - 5 of 5
1. Title: Doing research within communities : stories and lessons from language and education field research / edited by Kerry Taylor-Leech and Donna Starks.
Publication: Routledge, London ; New York : 2016.
2. Title: The effect of story telling on developing speaking skills in english language among seventh grade students and on their self-esteem / by Salma Ahmad Masoud ; supervisor by Ahmad al-Khawaldeh
أثر السرد القصصي في مستوى مهارات التحدث باللغة الانجليزية لدى طلبة الصف السابع وفي تقديرهم لذاتهم
Author: Masoud, Salma Ahmad.
Publication: 2017.
3. Title: Fremdsprachliches Handeln beobachten, messen, evaluieren : neue methodische Ansèatze der Kompetenzforschung und der Videographie / Karin Aguado, Karen Schramm, Helmut Johannes Vollmer (Hrsg.).
Kolloquium Fremdsprachenunterricht,
KFU ;
Publication: Peter Lang, Frankfurt am Main : New York : c2010.
4. Title: Interaktivit�at beim Fremdsprachenlehren und -lernen mit digitalen Medien : Hit oder Hype? / Tamara Zeyer, Sebastian Stuhlmann, Roger Dale Jones (Hrsg.).
Giessener Beitr�age zur Fremdsprachendidaktik,
Giessener Beitr�age zur Fremdsprachendidaktik.
Publication: Narr Francke Attempto, T�ubingen : [2016]
5. Title: The Effect of Task-Based Language Teaching on Developing Speaking Skills among the Palestinian Secondary EFL Students in Israel and Their Attitudes towards English= أثر التعليم القائم على المهمة في تنمية مهارة الكلام لدى طلبة المرحلة الثانوية الفلسطينيين في إسرائيل الذين يتعلمون اللغة الإنجليزية لغة أجنبية و اتجاهاتهم نحو اللغة الإنجليزية / by Tareq Mitib Murad ; Oqlah Smadi, supervisor.
أثر التعليم القائم على المهمة في تنمية مهارة الكلام لدى طلبة المرحلة الثانوية الفلسطينيين في إسرائيل الذين يتعلمون اللغة الإنجليزية لغة أجنبية و اتجاهاتهم نحو اللغة الإنجليزية.
Author: Murad, Tareq Mitib.
Publication: 2009.
 
 
Results 1 - 5 of 5
Duplicate Items
Add to My List

Print
Sorts and Limits