Welcome
user_choices_background_image
Welcome
login container bottom
Search Libraries Catalogue
Duplicate Items
Add to My List

Print
Sorts and Limits


Title: The impact of digital marketing elements in promoting the local pharmaceutical products : a field study of pharmacies sector in Amman city / Jordan) / by Mariam Said Foriki ; supervised by Dr. Khaled Tawfiq al-Assaf. أثر عناصر التسويق الرقمي في ترويج المنتجات الدوائية المحلية دراسة ميدانية لقطاع الصيدليات في مدينة عمان/الأردن
أثر عناصر التسويق الرقمي في ترويج المنتجات الدوائية المحلية دراسة ميدانية لقطاع الصيدليات في مدينة عمان/الأردن أثر عناصر التسويق الرقمي في ترويج المنتجات الدوائية المحلية دراسة ميدانية لقطاع الصيدليات في مدينة عمان/الأردن

Author: Foriki, Mariam Said, author.
al-Assaf, Khaled Tawfiq , supervisor.
Zarqa University (Zarqa, Jordan). Faculty of Economics and Administrative Sciences. Marketing Department

General Notes: Keywords: Digital Marketing Elements, Promoting, Local Pharmaceutical Products, Pharmacies Sector, Amman City. , Keywords: Digital Marketing Elements, Promoting, Local Pharmaceutical Products, Pharmacies Sector, Amman City.
Subject: Marketing
Internet marketing
Social media -- Marketing
Pharmacology -- Marketing

Dissertation Note: Thesis (M.A in Marketing )-- Zarqa University (Zarqa, Jordan), Faculty of Economics and Administrative Sciences, Marketing Department , 2023.
Physical Description: 1CD-ROM : PDF.
Publication Date: 2023.

Results 0