Welcome
Copyright © SirsiDynix. All rights reserved.
(Build horizon-8.0.1.5407)
Center Of Excellence for Jordanian Public University Library System (COE-JOPULS)
العربية (السعودية)
English (United States)
Log in
Help
Welcome
Jordanian Union Catalogue
360 Search
Search Libraries Catalogue
Simple
Advanced
Power
Community Resource
Search History
My List
My Account
Search
Options
Refine
Start Over
Show details
Hide details
Duplicate Items
Add to My List
Print
Sorts and Limits
Sorts:
None
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title
Title:
The impact of digital marketing elements in promoting the local pharmaceutical products : a field study of pharmacies sector in Amman city / Jordan) / by Mariam Said Foriki ; supervised by Dr. Khaled Tawfiq al-Assaf. أثر عناصر التسويق الرقمي في ترويج المنتجات الدوائية المحلية دراسة ميدانية لقطاع الصيدليات في مدينة عمان/الأردن
أثر عناصر التسويق الرقمي في ترويج المنتجات الدوائية المحلية دراسة ميدانية لقطاع الصيدليات في مدينة عمان/الأردن أثر عناصر التسويق الرقمي في ترويج المنتجات الدوائية المحلية دراسة ميدانية لقطاع الصيدليات في مدينة عمان/الأردن
Author:
Foriki, Mariam Said, author.
al-Assaf, Khaled Tawfiq , supervisor.
Zarqa University (Zarqa, Jordan). Faculty of Economics and Administrative Sciences. Marketing Department
General Notes:
Keywords: Digital Marketing Elements, Promoting, Local Pharmaceutical Products, Pharmacies Sector, Amman City. , Keywords: Digital Marketing Elements, Promoting, Local Pharmaceutical Products, Pharmacies Sector, Amman City.
Subject:
Marketing
Internet marketing
Social media -- Marketing
Pharmacology -- Marketing
Dissertation Note:
Thesis (M.A in Marketing )-- Zarqa University (Zarqa, Jordan), Faculty of Economics and Administrative Sciences, Marketing Department , 2023.
Physical Description:
1CD-ROM : PDF.
Publication Date:
2023.
Results 0