Welcome
Copyright © SirsiDynix. All rights reserved.
(Build horizon-8.0.1.5407)
Center Of Excellence for Jordanian Public University Library System (COE-JOPULS)
العربية (السعودية)
English (United States)
Log in
Help
Welcome
Jordanian Union Catalogue
360 Search
Search Libraries Catalogue
Simple
Advanced
Power
Community Resource
Search History
My List
My Account
Search
Options
Refine
Start Over
Show details
Hide details
Duplicate Items
Add to My List
Print
Sorts and Limits
Sorts:
None
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title
Title:
أثر التعلم باستراتيجية التعليم التوليدي في التحصيل الدراسي والاحتفاظ في مادة الكيمياء لدى طلاب الصف التاسع الأساسي في مدارس لواء المزار الجنوبي / إعداد بلال جفال أبو قديري ؛ إشراف الأستاذ الدكتور علي مقبل العليمات. The effect of generative teaching strategy in academic achievement and retention in chemistry for the ninth grade male students at Almazar southern district schools
The effect of generative teaching strategy in academic achievement and retention in chemistry for the ninth grade male students at Almazar southern district schools The effect of generative teaching strategy in academic achievement and retention in chemistry for the ninth grade male students at Almazar southern district schools
Main Entry:
أبو قديري، بلال جفال، مؤلف.
العليمات، علي مقبل، مشرف.
جامعة مؤتة (الكرك، الأردن). كلية العلوم التربوية. قسم المناھج وأساليب تدريس العلوم.
Publication Date:
2016.
Subject:
الكيمياء -- دراسة وتعليم (أساسي) -- الأردن -- الكرك
التحصيل العلمي -- الأردن -- الكرك
طرق التدريس
Results 1 - 1 of 1
Agency:
Collection:
Call No.:
Item Type:
Status:
Copy:
Barcode:
Media Type:
Theses & Disertations
Thesis
372.3504409565 بلا
No Circulation
Available
1
JUA0797994
Compact Disc Read-only Memory