Welcome
user_choices_background_image
Welcome
login container bottom
Search Libraries Catalogue
Duplicate Items
Add to My List

Print
Sorts and Limits


Title: The impact of social media marketing efforts on customer retention in the jordanian telecommunication sector : the mediating role of customer based brand equity \ by Mohammad Khaled Al-Ma’ani ; Supervised by Raed S. Algharabat. تأثير الجهود التسويقية عبر مواقع التواصل الاجتماعي على الاحتفاظ بالعملاء في قطاع الاتصالات الأردني : التأثير الوسطى لقيمة العلامة التجارية لدى العملاء
تأثير الجهود التسويقية عبر مواقع التواصل الاجتماعي على الاحتفاظ بالعملاء في قطاع الاتصالات الأردني : التأثير الوسطى لقيمة العلامة التجارية لدى العملاء تأثير الجهود التسويقية عبر مواقع التواصل الاجتماعي على الاحتفاظ بالعملاء في قطاع الاتصالات الأردني : التأثير الوسطى لقيمة العلامة التجارية لدى العملاء

Main Entry: al-Ma’ani, Mohammad Khaled.
al-Gharabat, Raed S, supervisor.
The University of Jordan (Amman, Jordan). School of Business. Department of Marketing.

Publication Date: 2018.
Subject: Internet marketing.
Customer relations -- Data processing.
Social media -- Marketing.
Social media -- Economic aspects.
Online social networks -- Economic aspects.
Sales management.
Brand loyalty.
Business administration.
Telecommunication -- Management -- Jordan.
Marketing.
Telecommunication -- Jordan -- Case studies.


Results 1 - 2 of 2
  Agency: Collection: Call No.: Item Type: Status: Copy: Barcode: Media Type:
Theses & Disertations Thesis 658.872 M111 No Circulation Available 1 JUF0802728 Thesis
Theses & Disertations Thesis 658.872 M111 No Circulation Available 1 JUF0802729 Compact Disc Read-only Memory