Welcome
Copyright © SirsiDynix. All rights reserved.
(Build horizon-8.0.1.5407)
Center Of Excellence for Jordanian Public University Library System (COE-JOPULS)
العربية (السعودية)
English (United States)
Log in
Help
Welcome
Jordanian Union Catalogue
360 Search
Search Libraries Catalogue
Simple
Advanced
Power
Community Resource
Search History
My List
My Account
Search
Options
Refine
Start Over
Show details
Hide details
Duplicate Items
Add to My List
Print
Sorts and Limits
Sorts:
None
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title
Title:
The impact of social media marketing efforts on customer retention in the jordanian telecommunication sector : the mediating role of customer based brand equity \ by Mohammad Khaled Al-Ma’ani ; Supervised by Raed S. Algharabat. تأثير الجهود التسويقية عبر مواقع التواصل الاجتماعي على الاحتفاظ بالعملاء في قطاع الاتصالات الأردني : التأثير الوسطى لقيمة العلامة التجارية لدى العملاء
تأثير الجهود التسويقية عبر مواقع التواصل الاجتماعي على الاحتفاظ بالعملاء في قطاع الاتصالات الأردني : التأثير الوسطى لقيمة العلامة التجارية لدى العملاء تأثير الجهود التسويقية عبر مواقع التواصل الاجتماعي على الاحتفاظ بالعملاء في قطاع الاتصالات الأردني : التأثير الوسطى لقيمة العلامة التجارية لدى العملاء
Main Entry:
al-Ma’ani, Mohammad Khaled.
al-Gharabat, Raed S, supervisor.
The University of Jordan (Amman, Jordan). School of Business. Department of Marketing.
Publication Date:
2018.
Subject:
Internet marketing.
Customer relations -- Data processing.
Social media -- Marketing.
Social media -- Economic aspects.
Online social networks -- Economic aspects.
Sales management.
Brand loyalty.
Business administration.
Telecommunication -- Management -- Jordan.
Marketing.
Telecommunication -- Jordan -- Case studies.
Results 1 - 2 of 2
Agency:
Collection:
Call No.:
Item Type:
Status:
Copy:
Barcode:
Media Type:
Theses & Disertations
Thesis
658.872 M111
No Circulation
Available
1
JUF0802728
Thesis
Theses & Disertations
Thesis
658.872 M111
No Circulation
Available
1
JUF0802729
Compact Disc Read-only Memory