Welcome
user_choices_background_image
Welcome
login container bottom
Search Libraries Catalogue
Duplicate Items
Add to My List

Print
Sorts and Limits


Title: A comparison of linguistic quantity, syntactic complexity and grammatical accuracy between face-to-face and online conversations by native and non-native speakers of English : pedagogical implications / by Abd-el-Kareem Khasawneh ; supervised by Prof. Dr. Oqlah Smadi, Dr. Mohammad al-Tawalbeh. مقارنة بين المحادثة المباشرة وغير المباشرة بين الناطقين بالإنجليزية والناطقين بغيرها من حيث الكمية اللغوية ومستوى تركيب الجملة والدقة القواعدية : الآثار التربوية
مقارنة بين المحادثة المباشرة وغير المباشرة بين الناطقين بالإنجليزية والناطقين بغيرها من حيث الكمية اللغوية ومستوى تركيب الجملة والدقة القواعدية : الآثار التربوية مقارنة بين المحادثة المباشرة وغير المباشرة بين الناطقين بالإنجليزية والناطقين بغيرها من حيث الكمية اللغوية ومستوى تركيب الجملة والدقة القواعدية : الآثار التربوية

Main Entry: Khasawneh, Abd-el-Kareem, author.
Smadi, Oqlah, supervisor.
al-Tawalbeh, Mohammad, co-supervisor.
Yarmouk University (Irbid, Jordan). Faculty of Education. Department of Curricula and Instruction.

Publication Date: 2010.
Subject: English language -- Ability testing -- Evaluation.
English language -- Conversations and phrases.
English language -- Study and teaching.
English language -- Study and teaching -- Foreign speakers.
English language -- Grammar.
Language arts -- Computer-assisted instruction.
English language -- Study and teaching -- Computer-assisted instruction for foreign speakers.
English language -- Study and teaching -- Computer-assisted instruction.
Second language acquisition -- Computer assisted instruction.
Conversation.


Results 1 - 1 of 1
  Agency: Collection: Call No.: Item Type: Status: Copy: Barcode: Media Type:
Theses & Disertations Thesis 428.0071 K45 No Circulation Available 1 JUF0764741 Compact Disc Read-only Memory