Welcome
Copyright © SirsiDynix. All rights reserved.
(Build horizon-8.0.1.5407)
Center Of Excellence for Jordanian Public University Library System (COE-JOPULS)
العربية (السعودية)
English (United States)
Log in
Help
Welcome
Jordanian Union Catalogue
360 Search
Search Libraries Catalogue
Simple
Advanced
Power
Community Resource
Search History
My List
My Account
Search
Options
Refine
Start Over
Show details
Hide details
Duplicate Items
Add to My List
Print
Sorts and Limits
Sorts:
None
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title
Title:
A comparison of linguistic quantity, syntactic complexity and grammatical accuracy between face-to-face and online conversations by native and non-native speakers of English : pedagogical implications / by Abd-el-Kareem Khasawneh ; supervised by Prof. Dr. Oqlah Smadi, Dr. Mohammad al-Tawalbeh. مقارنة بين المحادثة المباشرة وغير المباشرة بين الناطقين بالإنجليزية والناطقين بغيرها من حيث الكمية اللغوية ومستوى تركيب الجملة والدقة القواعدية : الآثار التربوية
مقارنة بين المحادثة المباشرة وغير المباشرة بين الناطقين بالإنجليزية والناطقين بغيرها من حيث الكمية اللغوية ومستوى تركيب الجملة والدقة القواعدية : الآثار التربوية مقارنة بين المحادثة المباشرة وغير المباشرة بين الناطقين بالإنجليزية والناطقين بغيرها من حيث الكمية اللغوية ومستوى تركيب الجملة والدقة القواعدية : الآثار التربوية
Main Entry:
Khasawneh, Abd-el-Kareem, author.
Smadi, Oqlah, supervisor.
al-Tawalbeh, Mohammad, co-supervisor.
Yarmouk University (Irbid, Jordan). Faculty of Education. Department of Curricula and Instruction.
Publication Date:
2010.
Subject:
English language -- Ability testing -- Evaluation.
English language -- Conversations and phrases.
English language -- Study and teaching.
English language -- Study and teaching -- Foreign speakers.
English language -- Grammar.
Language arts -- Computer-assisted instruction.
English language -- Study and teaching -- Computer-assisted instruction for foreign speakers.
English language -- Study and teaching -- Computer-assisted instruction.
Second language acquisition -- Computer assisted instruction.
Conversation.
Results 1 - 1 of 1
Agency:
Collection:
Call No.:
Item Type:
Status:
Copy:
Barcode:
Media Type:
Theses & Disertations
Thesis
428.0071 K45
No Circulation
Available
1
JUF0764741
Compact Disc Read-only Memory