Welcome
Copyright © SirsiDynix. All rights reserved.
(Build horizon-8.0.1.5407)
Center Of Excellence for Jordanian Public University Library System (COE-JOPULS)
العربية (السعودية)
English (United States)
Log in
Help
Welcome
Jordanian Union Catalogue
360 Search
Search Libraries Catalogue
Simple
Advanced
Power
Community Resource
Search History
My List
My Account
Search
Options
Refine
Start Over
Show details
Hide details
Duplicate Items
Add to My List
Print
Sorts and Limits
Sorts:
None
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title
Title:
The effect of using blended learning strategy on English language university students' achievement in reading at Mu'tah University / by Ala'a Yahya al-Fogara'a ; supervised by Dr. Manal alGhazo. أثر استخدام استراتيجية التعلم المتمازج في تحصيل طلبة اللغة الإنجليزية في مهارة القراءة في جامعة مؤتة
أثر استخدام استراتيجية التعلم المتمازج في تحصيل طلبة اللغة الإنجليزية في مهارة القراءة في جامعة مؤتة أثر استخدام استراتيجية التعلم المتمازج في تحصيل طلبة اللغة الإنجليزية في مهارة القراءة في جامعة مؤتة
Main Entry:
al-Fogara'a, Ala'a Yahya, author.
al-Ghazo, Manal, supervisor.
Mu'tah University (Karak, Jordan). Faculty of Educational Sciences. Department of Curricula and Instruction.
Publication Date:
2011.
Subject:
Reading (Higher education)
English language -- Study and teaching (Higher)
Blended learning.
Academic achievement.
English language -- Study and teaching (Higher) -- Foreign speakers.
Education, Higher -- Computer-assisted instruction.
Internet in higher education.
Curricula.
Results 1 - 1 of 1
Agency:
Collection:
Call No.:
Item Type:
Status:
Copy:
Barcode:
Media Type:
Theses & Disertations
Thesis
428.40711 F655
No Circulation
Available
1
JUF0736854
Compact Disc Read-only Memory