Welcome
user_choices_background_image
Welcome
login container bottom
Search Libraries Catalogue
Duplicate Items
Add to My List

Print
Sorts and Limits


Title: The influence of teachers of English written feedback on the eleventh Graders' performance in writing skill in Salfit district : experimental study / by Saeed Mohammad Mosa abu Zir ; supervised by Dr. Ahmed Awad. أثر التغذية الراجعة المكتوبة المقدمة من معلمي اللغة الإنجليزية على أداء طالب الصف الحادي عشر في مهارة الكتابة في منطقة سلفيت : دراسة تجريبية
أثر التغذية الراجعة المكتوبة المقدمة من معلمي اللغة الإنجليزية على أداء طالب الصف الحادي عشر في مهارة الكتابة في منطقة سلفيت : دراسة تجريبية أثر التغذية الراجعة المكتوبة المقدمة من معلمي اللغة الإنجليزية على أداء طالب الصف الحادي عشر في مهارة الكتابة في منطقة سلفيت : دراسة تجريبية

Author: abu-Zir, Saeed Mohammad Mosa, author.
Awad, Ahmed, supervisor.
An-Najah National University (Nablus, Palestine). Faculty of Educational Sciences and Teachers Training. Department of Methods of Teaching English Language.

General Notes: Includes appendices., Includes appendices.
Subject: English language -- Writing -- Study and teaching (Secondary)
English language -- Written English -- Study and teaching (Secondary)
Writing -- Study and teaching (Secondary)
English language -- Study and teaching (Secondary) -- Foreign speakers.
Teaching -- methods.

Dissertation Note: Thesis (M. A. in Educational Sciences / Methods of Teaching English Language)--An-Najah-National University (Nablus, Palestine), Faculty of Educational Sciences and Teachers Training, Department of Methods of Teaching English Language, 2016.
Physical Description: 1 CD-ROM : PDF.
Publication Date: 2016.

Results 1 - 1 of 1
  Agency: Collection: Call No.: Item Type: Status: Copy: Barcode: Media Type:
Theses & Disertations Thesis 428.24071 Z81 No Circulation Available 1 JUF0782393 Compact Disc Read-only Memory