Welcome
user_choices_background_image
Welcome
login container bottom
Search Libraries Catalogue
Duplicate Items
Add to My List

Print
Sorts and Limits


Title: Les difficultés d'apprentissage de la grammaire française chez les écoliers en Jordanie du point de vue des enseignants et des élèves : by Tasneem Altaha ; Advisor Hussein El-Rehail . صعوبات تعلم قواعد اللغة الفرنسية لدى طلبة المدارس في الأردن من وجهة نظر المعلمين والطلبة
صعوبات تعلم قواعد اللغة الفرنسية لدى طلبة المدارس في الأردن من وجهة نظر المعلمين والطلبة صعوبات تعلم قواعد اللغة الفرنسية لدى طلبة المدارس في الأردن من وجهة نظر المعلمين والطلبة

Author: Altaha, Tasneem, Author.
El-Rehail, Hussein, Advisor.
Yarmouk University. Faculty of des lettres. Department of des langues modernes ، issuing body.

General Notes: Discussion date : 31/3/2022., Discussion date : 31/3/2022.
Publisher: Yarmouk University,
Publication Place: Irbid :
2022.

Subject: French language -- Grammar -- Study and teaching
French language -- Study and teaching
French language -- Study and teaching -- Arabic speakers
French language -- Study and teaching -- Foreign speakers
University thesis, academic.
grammaire
difficulte
apprentissage
ecolier
francais

Dissertation Note: Thesis )Master) Yarmouk University (Irbid, Jordan), Faculty of des lettres, Department of des langues modernes, 2022.
Physical Description: 1 online resource (ix, 110 pages) : PDF
Electronic Location: Abstract
Digital library services, electronic resource

Publication Date: 2022.

Results 1 - 2 of 2
  Agency: Collection: Call No.: Item Type: Status: Item Notes: Barcode: Media Type:
Yarmouk Thesis PC2066 .T348 2022 Thesis Available الرسالة موجودة في قاعة المجموعات الخاصة في الطابق الأول YU595353 Thesis
Yarmouk Arabic Digital Library   No Circulation Available Online   YU595354 Electronic resource