Welcome
Copyright © SirsiDynix. All rights reserved.
(Build horizon-8.0.1.5407)
Center Of Excellence for Jordanian Public University Library System (COE-JOPULS)
العربية (السعودية)
English (United States)
Log in
Help
Welcome
Jordanian Union Catalogue
360 Search
Search Libraries Catalogue
Simple
Advanced
Power
Community Resource
Search History
My List
My Account
Search
Options
Refine
Start Over
Show details
Hide details
Duplicate Items
Add to My List
Print
Sorts and Limits
Sorts:
None
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title
Title:
The Effect of a Strategy-Based Classroom Interactional Instructional Program on Developing the Jordanian Basic Stage Student's Speaking Skill by Essam Mostafa Ta'amneh ؛ Supervisor Professor Oqlah Smadi . أثر برنامج تعليمي مبني على استراتيجيات التفاعل الصفي في تطوير مهارة الكلام لدى طلبة المرحلة الإلزامية الأردنيين
أثر برنامج تعليمي مبني على استراتيجيات التفاعل الصفي في تطوير مهارة الكلام لدى طلبة المرحلة الإلزامية الأردنيين أثر برنامج تعليمي مبني على استراتيجيات التفاعل الصفي في تطوير مهارة الكلام لدى طلبة المرحلة الإلزامية الأردنيين
Author:
Ta'amneh, Essam Mostafa.
Smadi, Oqlah, Advisor
General Notes:
Advisor : Oqlah Smadi., Advisor : Oqlah Smadi.
Publisher:
Yarmouk University,
Publication Place:
Irbid :
Subject:
Oral communication -- Study and teaching.
English language -- Study and teaching (Elementary) -- Foreign speakers -- Jordan.
Dissertation Note:
Thesis (Ph. D. in Curricula and Methods of Teaching English as a Foreign Language) Yarmouk University (Irbid, Jordan), Faculty of Education, Department of Curricula and Instruction, 2013.
Physical Description:
1 online resource (xi, 228 pages) : PDF
Electronic Location:
Abstract
Publication Date:
2013.
Results 1 - 2 of 2
Agency:
Collection:
Call No.:
Item Type:
Status:
Item Notes:
Barcode:
Media Type:
Yarmouk
Thesis
LB1572 .T336 2013
Thesis
Available
رسالة جامعية متوفرة في قسم المراجع
YU549884
Thesis
Yarmouk
Arabic Digital Library
No Circulation
Available Online
YU592423
Electronic resource