Welcome
Copyright © SirsiDynix. All rights reserved.
(Build horizon-8.0.1.5407)
Center Of Excellence for Jordanian Public University Library System (COE-JOPULS)
العربية (السعودية)
English (United States)
Log in
Help
Welcome
Jordanian Union Catalogue
360 Search
Search Libraries Catalogue
Simple
Advanced
Power
Community Resource
Search History
My List
My Account
Search
Options
Refine
Start Over
Show details
Hide details
Duplicate Items
Add to My List
Print
Sorts and Limits
Sorts:
None
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title
Title:
A Comparison of Linguistic Quantity, Syntactic Complexity and Grammatical Accuracy between Face-to-Face and Online Conversations by Native and Non-Native Speakers of English : Pedagogical Implications by Abdelkareem Khasawneh. مقارنة بين المحادثة المباشرة وغير المباشرة بين الناطقين بالإنجليزية والناطقين بغيرها من حيث الكمية اللغوية ومستوى تركيب الجملة والدقة القواعدية : الآثار التربوية
مقارنة بين المحادثة المباشرة وغير المباشرة بين الناطقين بالإنجليزية والناطقين بغيرها من حيث الكمية اللغوية ومستوى تركيب الجملة والدقة القواعدية : الآثار التربوية مقارنة بين المحادثة المباشرة وغير المباشرة بين الناطقين بالإنجليزية والناطقين بغيرها من حيث الكمية اللغوية ومستوى تركيب الجملة والدقة القواعدية : الآثار التربوية
Main Entry:
Khasawneh, Abdelkareem.
Publisher:
Yarmouk University,
Publication Date:
2010.
Publication Place:
Irbid :
Subject:
English language -- Study and teaching -- Computer-assisted instruction.
Language arts -- Computer-assisted instruction.
English language -- Study and teaching -- Computer-assisted instruction for foreign speakers.
Computer - assisted instruction.
Second language acquisition -- Computer assisted instruction.
Language arts.
Results 1 - 3 of 3
Agency:
Collection:
Call No.:
Item Type:
Status:
Copy:
Item Notes:
Barcode:
Media Type:
Muta Main Library
Special
370.15 KHA
No Circulation
Available
1
MU20101805
Thesis
Yarmouk
Thesis
LB1576.7 .K437 2010
Thesis
Available
2
رسالة جامعية متوفرة ورقيا في قسم المراجع
YU516047
Thesis
Yarmouk
Arabic Digital Library
No Circulation
Available Online
YU584168
Electronic resource