Welcome
user_choices_background_image
Welcome
login container bottom
Search Libraries Catalogue
Duplicate Items
Add to My List

Print
Sorts and Limits


Title: A Comparison of Linguistic Quantity, Syntactic Complexity and Grammatical Accuracy between Face-to-Face and Online Conversations by Native and Non-Native Speakers of English : Pedagogical Implications by Abdelkareem Khasawneh. مقارنة بين المحادثة المباشرة وغير المباشرة بين الناطقين بالإنجليزية والناطقين بغيرها من حيث الكمية اللغوية ومستوى تركيب الجملة والدقة القواعدية : الآثار التربوية
مقارنة بين المحادثة المباشرة وغير المباشرة بين الناطقين بالإنجليزية والناطقين بغيرها من حيث الكمية اللغوية ومستوى تركيب الجملة والدقة القواعدية : الآثار التربوية مقارنة بين المحادثة المباشرة وغير المباشرة بين الناطقين بالإنجليزية والناطقين بغيرها من حيث الكمية اللغوية ومستوى تركيب الجملة والدقة القواعدية : الآثار التربوية

Main Entry: Khasawneh, Abdelkareem.
Publisher: Yarmouk University,
Publication Date: 2010.
Publication Place: Irbid :
Subject: English language -- Study and teaching -- Computer-assisted instruction.
Language arts -- Computer-assisted instruction.
English language -- Study and teaching -- Computer-assisted instruction for foreign speakers.
Computer - assisted instruction.
Second language acquisition -- Computer assisted instruction.
Language arts.


Results 1 - 3 of 3
  Agency: Collection: Call No.: Item Type: Status: Copy: Item Notes: Barcode: Media Type:
Muta Main Library Special 370.15 KHA No Circulation Available 1   MU20101805 Thesis
Yarmouk Thesis LB1576.7 .K437 2010 Thesis Available 2 رسالة جامعية متوفرة ورقيا في قسم المراجع YU516047 Thesis
Yarmouk Arabic Digital Library   No Circulation Available Online     YU584168 Electronic resource