Welcome
Copyright © SirsiDynix. All rights reserved.
(Build horizon-8.0.1.5407)
Center Of Excellence for Jordanian Public University Library System (COE-JOPULS)
العربية (السعودية)
English (United States)
Log in
Help
Welcome
Jordanian Union Catalogue
360 Search
Search Libraries Catalogue
Simple
Advanced
Power
Community Resource
Search History
My List
My Account
Search
Options
Refine
Start Over
Show details
Hide details
Duplicate Items
Add to My List
Print
Sorts and Limits
Sorts:
None
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title
Title:
The Effect of a Strategy-Based Instructional Program on Jordanian EFL University Students' Listening Comprehension = أثر إستخدام برنامج تعليمي مبني على الإستراتيجيات في الإستيعاب السمعي لدى طلبة الجامعة الأردنيين في قسم اللغة الإنجليزية / by Kawther Ali Mahmood Al-Karain ; Oqlah Mahmoud Smadi, supervisor. أثر إستخدام برنامج تعليمي مبني على الإستراتيجيات في الإستيعاب السمعي لدى طلبة الجامعة الأردنيين في قسم اللغة الإنجليزية.
أثر إستخدام برنامج تعليمي مبني على الإستراتيجيات في الإستيعاب السمعي لدى طلبة الجامعة الأردنيين في قسم اللغة الإنجليزية. أثر إستخدام برنامج تعليمي مبني على الإستراتيجيات في الإستيعاب السمعي لدى طلبة الجامعة الأردنيين في قسم اللغة الإنجليزية.
Main Entry:
Al-Karain, Kawther Ali Mahmood.
Smadi, Oqlah Mahmoud. supervisor.
Publication Date:
2011.
Subject:
Listening -- Study and teaching.
Listening comprehension -- Study and teaching (Higher) -- Activity programs.
Listening comprehension.
Listening comprehension tests.
Listening.
Listening -- Study and teaching (Higher) -- Jordan.
Listening -- Study and teaching -- Activity programs.
English language -- Study and teaching -- Jordan -- Foreign speakers.
Learning strategies.
Results 1 - 3 of 3
Agency:
Collection:
Call No.:
Item Type:
Status:
Copy:
Item Notes:
Barcode:
Media Type:
Muta Main Library
Special
370.15 KAR
No Circulation
Available
1
MU20102252
Thesis
Yarmouk
Thesis
LB 1065 .K373 2011
Thesis
Available
2
رسالة جامعية متوفرة ورقيا في قسم المراجع
YU528301
Thesis
Yarmouk
Arabic Digital Library
No Circulation
Available Online
YU583823
Electronic resource