Welcome
user_choices_background_image
Welcome
login container bottom
Search Libraries Catalogue
Duplicate Items
Add to My List

Print
Sorts and Limits


Title: The Effect of a Strategy-Based Instructional Program on Jordanian EFL University Students' Listening Comprehension = أثر إستخدام برنامج تعليمي مبني على الإستراتيجيات في الإستيعاب السمعي لدى طلبة الجامعة الأردنيين في قسم اللغة الإنجليزية / by Kawther Ali Mahmood Al-Karain ; Oqlah Mahmoud Smadi, supervisor. أثر إستخدام برنامج تعليمي مبني على الإستراتيجيات في الإستيعاب السمعي لدى طلبة الجامعة الأردنيين في قسم اللغة الإنجليزية.
أثر إستخدام برنامج تعليمي مبني على الإستراتيجيات في الإستيعاب السمعي لدى طلبة الجامعة الأردنيين في قسم اللغة الإنجليزية. أثر إستخدام برنامج تعليمي مبني على الإستراتيجيات في الإستيعاب السمعي لدى طلبة الجامعة الأردنيين في قسم اللغة الإنجليزية.

Main Entry: Al-Karain, Kawther Ali Mahmood.
Smadi, Oqlah Mahmoud. supervisor.

Publication Date: 2011.
Subject: Listening -- Study and teaching.
Listening comprehension -- Study and teaching (Higher) -- Activity programs.
Listening comprehension.
Listening comprehension tests.
Listening.
Listening -- Study and teaching (Higher) -- Jordan.
Listening -- Study and teaching -- Activity programs.
English language -- Study and teaching -- Jordan -- Foreign speakers.
Learning strategies.


Results 1 - 3 of 3
  Agency: Collection: Call No.: Item Type: Status: Copy: Item Notes: Barcode: Media Type:
Muta Main Library Special 370.15 KAR No Circulation Available 1   MU20102252 Thesis
Yarmouk Thesis LB 1065 .K373 2011 Thesis Available 2 رسالة جامعية متوفرة ورقيا في قسم المراجع YU528301 Thesis
Yarmouk Arabic Digital Library   No Circulation Available Online     YU583823 Electronic resource