Welcome
Copyright © SirsiDynix. All rights reserved.
(Build horizon-8.0.1.5407)
Center Of Excellence for Jordanian Public University Library System (COE-JOPULS)
العربية (السعودية)
English (United States)
Log in
Help
Welcome
Jordanian Union Catalogue
360 Search
Search Libraries Catalogue
Simple
Advanced
Power
Community Resource
Search History
My List
My Account
Search
Options
Refine
Start Over
Show details
Hide details
Duplicate Items
Add to My List
Print
Sorts and Limits
Sorts:
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title
Title:
The effect of using the"talking circles" technique on the oral classroom interaction and on the attitudes of tenth grade English as a foreign language (EFL) students in the First Directorate of Education in Amman toward oral interaction / by Mukhled abu Shouk ; supervised by Hamzah al-Omari. أثر إستخدام أسلوب "حلقات التحدث" باللغة الإنجليزية كلغة أجنبية في التفاعل الشفوي وفي إتجاهات طلبة الصف العاشر الأساسي في مديرية تربية عمان الأولى.
أثر إستخدام أسلوب "حلقات التحدث" باللغة الإنجليزية كلغة أجنبية في التفاعل الشفوي وفي إتجاهات طلبة الصف العاشر الأساسي في مديرية تربية عمان الأولى. أثر إستخدام أسلوب "حلقات التحدث" باللغة الإنجليزية كلغة أجنبية في التفاعل الشفوي وفي إتجاهات طلبة الصف العاشر الأساسي في مديرية تربية عمان الأولى.
Author:
abu Shawk, Mukhlid.
al-Omari, Hamzah, supervisor.
General Notes:
Stencil., Stencil.
Subject:
Oral communication -- Study and teaching (Elementary) -- Jordan.
English language -- Spoken English -- Study and teaching (Elementary) -- Jordan.
English language -- Study and teaching (Elementary) -- Foreign speakers.
English language -- Study and teaching (Elementary) -- Jordan.
Dissertation Note:
Thesis (M. A. in Curriculum and Instruction in TEFL) --The University of Jordan (Amman, Jordan), Faculty of Educational Sciences, Department of Curriculum and Instruction, 2008.
Physical Description:
x, 104 leaves : ill. ;
Publication Date:
2008.
Results 1 - 2 of 2
Agency:
Collection:
Call No.:
Item Type:
Status:
Copy:
Barcode:
Media Type:
Theses & Disertations
Thesis
372.62209565 S537
No Circulation
Available
1
JUF0646937
Thesis
Theses & Disertations
Thesis
372.62209565 S537
No Circulation
Available
1
JUF0646938
Compact Disc Read-only Memory