Welcome
Copyright © SirsiDynix. All rights reserved.
(Build horizon-8.0.1.5407)
Center Of Excellence for Jordanian Public University Library System (COE-JOPULS)
العربية (السعودية)
English (United States)
Log in
Help
Welcome
Jordanian Union Catalogue
360 Search
Search Libraries Catalogue
Simple
Advanced
Power
Community Resource
Search History
My List
My Account
Search
Options
Refine
Start Over
Show details
Hide details
Duplicate Items
Add to My List
Print
Sorts and Limits
Sorts:
None
Author
Publication Date
Publisher
Subject
Title
Title:
Translation problems of through- argumentative texts by M. A. Translation students at the University of Jordan and Yarmouk University : implications for teaching translation / by Jabr Mahmoud Jabr abu- Naser ; supervised by Khalf al- Makhzoumi. مشكلات ترجمة النصوص الجدلية المباشرة (Through- argumentative texts) لطلبة ماجستير في الجامعة الأردنية و جامعة اليرموك للوصول إلى دلالات محددة في تدريس الترجمة
مشكلات ترجمة النصوص الجدلية المباشرة (Through- argumentative texts) لطلبة ماجستير في الجامعة الأردنية و جامعة اليرموك للوصول إلى دلالات محددة في تدريس الترجمة مشكلات ترجمة النصوص الجدلية المباشرة (Through- argumentative texts) لطلبة ماجستير في الجامعة الأردنية و جامعة اليرموك للوصول إلى دلالات محددة في تدريس الترجمة
Author:
abu- Naser, Jabr Mahmoud Jabr.
Makhzoumi, Khalf supervisor.
General Notes:
Stencil., Stencil.
Subject:
Translating and interpreting -- Problems, exercises, etc.
English language -- Translating into Arabic
Dissertation Note:
Thesis (M. A. in Education- Curricula and Methodology of Teaching English as a Foreign Language (TEFL)) -- Amman Arab University (Amman, Jordan), Faculty of Art, Curricula and Methodology of Teaching English as a Foreign Language Department, 2004.
Physical Description:
viii, 156 leaves : ill.
Publication Date:
2004.
Results 1 - 1 of 1
Agency:
Collection:
Call No.:
Item Type:
Status:
Copy:
Barcode:
Media Type:
Theses & Disertations
Thesis
428.02 N247
No Circulation
Available
1
JUF0591206
Thesis